ceso Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 idag fikk Thea Isabelle sitt første lille riskorn nede til høyre... juhuuu... kanskje derfor hun har hatt så liten interesse for puppen i det siste... hmm... men JUUHUUUU
plutseligbolle Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer så mye med tanna! Er det vanlig at de ikke er så interesserte i pupp når de får tenner? Hvor gammel er Thea Isabelle? Jeg både gleder og gruer meg til min lille snupp på 5 mnd får tannebisser å bite med.....
ceso Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 thea var 6 mnd den 18. den eldste dattern min fikk ikke sin første tann før 2 dager før 1 års dagen sin og da fikk hun bare pupp på kvelden så jeg vet ikke... håper det er grunnen ellers blir jeg skikkelig lei meg... er ikke så kult å måtte pumpe seg hele tiden fordi babyen din ikke vil ha puppen... sukk
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med første tann og lykke til med ammingen, håper hun vil ta puppen nå da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå