Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er 6+4 i dag:=) Da jeg var på do før jeg skulle legge mg i går kveld,kom det antydning til brunlig utflod på papiret....ble kjempe redd...har hatt litt vondt øverst på høyre side....rett uder ribbe-beina...stikkninger....er ganske bekymra asså...dette er nr 3 på vei...har hatt småblødninger med de andre to også...men har gått bra d da:) Lurer bare på om det er noen andre som har hatt det sånn også???Kjempe takknemlig for svar:)
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 23. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2007 Er 6+4 i dag:=) Da jeg var på do før jeg skulle legge mg i går kveld,kom det antydning til brunlig utflod på papiret....ble kjempe redd...har hatt litt vondt øverst på høyre side....rett uder ribbe-beina...stikkninger....er ganske bekymra asså...dette er nr 3 på vei...har hatt småblødninger med de andre to også...men har gått bra d da:) Lurer bare på om det er noen andre som har hatt det sånn også???Kjempe takknemlig for svar
sivilivikivi Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde det sånn i uke 6 men alt var normalt! Så lenge det er brunt utflod så er det ikke farlig. Men er det friskt blod så ville jeg ta kontakt med legen.
inakvad Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ta kontakt med legen, uansett! Det beste er å få sjekket ut om alt er bra. Det er ikke noe fasitsvar på friskt/brunt blod(ikke for å skremme deg). Jeg har hatt begge deler og har fått beskjed om at begge deler er best. Du kommer sikkert ikke til å slå deg helt til ro før du vet helt sikkert uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå