Galskapens overhode Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Nå hender det seg at jeg våkner av leggkramper på natta.. Hva var det som kunne hjelpe mot dette??
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg var veldig plaget med dette i det forrige svangerskapet mitt, og det eneste som fungerte på meg var at når jeg kjente den minste antydning til ar en krampe var på vei var å presse hælen nedover og tærene opp mot hodet..visst du skjønner hva jeg mener..hehe! Da stoppet de iallefall med en gang. Ellers et annet råd: Ikke strekk deg! Ellers så finner du tips på kjerringråd siden her inne, jeg prøvde alle rådene over lengre tid, men det fungerte dårlig på med. Men kanskje det hjelper deg!
2 tette - med flette Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Magnesium, eller var det kalsium. Leste om det på skravle.. Er også veldig plaget med leggkramper, så jeg skal prøve å ta det.. Skal visst hjelpe å spise banan før man legger seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå