Gå til innhold

Kan noen fortelle meg litt om Hipp mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra og anbefales den av leger? Har ikke hørt noe om den jeg! bare nan og collett.. Vurdere å bytte fra nan pga mye gulping og mageknip.

Hvordan blander man Hipp? kan man blande for hele dagen osv? Lukter den like ille som nan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte NAN H.A 1 på datteren min fra hun var ca 3 uker til hun var 7 uker. Hun gulpet lite og tok den bra de førstet ukene, men etter hvert ble avføringen hennes irr-grønn og stank spy!! Helt forferdelig!! Så jeg byttet til HIPP og etter det har avføringen hennes vært helt normal og fin. Med NAN hadde hun også mer magesmerter enn hva hun har med HIPP. Syns du for all del burde prøve HIPP. Den er litt dyrere, men den er tross alt økologisk. Og nei, den stinker ikke slik NAN gjør. Den både smaker og lukter ganske godt syns jeg. Lukter litt baby-grøt faktisk:)

Skrevet

Jo, forresten, du kan blande den på samme måte som NAN, men de har ikke samme mengdemål da. Dessuten er det plass til mer pulver i HIPP sin måleskje. Står på pakken deres at du må ta i pulver først og så vann, men det gjør ikke vi da det blir vanskelig å få i riktig mengde vann på den måten. Derfor har jeg i vann først og så pulveret. Selv blander jeg ingen mme ferdig for hele dagen. Det skal man ikke gjøre pga en slags bakterie.

Skrevet

Takk for svar:) Pjokken har nå fått 3 måltider med hipp;) Krysser fingrer og tær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...