Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg venter min første, og er 20+5. Kjenner innimellom noe som kjennes ut som luft, eller romling slik som det romlet/bruset i magen hvis jeg var sulten før. Er det slik liv kjennes ut??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Er mange forskjellige forklaringer på hvordan liv visstnok skla kjenes ut! Noen sier det kjennes ut som vingeslag fra en sommerfugl, andre som halen fra en gullfisk, andre igjen sier det kjennes ut som en boble som sprekker! Nå er jeg ikke 110% sikker på om det er liv jeg har kjent, men for min del så har det vært endel romling der framme den siste uken! Ikke sånn sultenromling! :)Kjenner nesten noen dult nedi der til tider! Jordmora mente at det var nok liv jeg har kjent! Hun sa, er du usikker på om det er liv du har kjent når du nærmer deg uke 18-20, så har du nok kjent liv!
mrss83 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 noen ganger kiler det liksom litt. og noen ganger bobler det liksom!
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din! var usikker på om jeg var sulten....men jeg hadde jo akkurat spist! Og da våknet det jo rett og slett til liv :-) Jeg følte det nesten som luftrom som flyttet seg i magen, akkurat som klaffer som gikk opp og ned og slapp luft forbi... eller kroppsdelene til babyen som flyttet seg og luften flyttet seg, he he
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 det tok en uke-halvannen før jeg endelig klarte åbeskrive hvordan bevegelsene/sparkene kjentes ut for meg, og det var akkurat som om jeg hadde leamus nederst i magen/livmora. noen ganger kunne det også kjennes ut som det var masse bobler som sprakk. nå har prinsen min blitt så mye sterkere, så nå er det spark og bevegelse jeg kjenner, ikke bobler og det er så spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå