Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det?:)

Og hvor?

Sitter og leser litt på nett, men synes det er litt vanskelig å finne ut hvilken som er "best"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i TrygVesta. Har alle andre forsikringer der. Barneforsikringen er gratis til barnet fyller 1 år.

Skrevet

Her er en sammenlikning av barneforsikringene:

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133817

Tenk litt paa hva som er viktig for deg, saa kan du velge! For meg (og for de fleste) er utbetaling ved doed ikke interessant, jeg er f.eks mest opptatt av at barnet faar mest mulig ved varig ufoerhet. Men her kan man altsaa sammenlikne. Synes selv IF og Gjensidige ser bra ut men har ikke bestilt ennaa.

Skrevet

Nei vi har ikke det. Ønsker faktisk ikke å tegne det heller.. Ikke så lenge vi må fylle ut skjema med helseopplysninger først..

Det ene barnet mitt er født for tidlig. Ikke mye og er helt frisk i dag. Hadde en bitteliten hjertefeil (som var helt ubetydelig og er borte i dag) og jeg har en kronisk sykdom.

Det andre barnet har det ikke vært noe galt med men så lenge han har meg til mor må jeg jo skrive det..

Og jeg vil ikke fylle ut skjema på dette til forsikringsselskap. Er redd det kan være ting der som kan brukes mot dem senere. Med nr1 er det ikke sikkert jeg hadde fått forsikring engang..

Skrevet

Jepp har Trygg Hansa. Valgte den for den gjelder fra nyfødt og det er en høy utbetaling ved skade, men den er litt dyr så vi bytter nok når tulla er 1 år da er det flere alternativer på markedet.

Skrevet

Har ACE Europe og Gjensidige. Men man vet jo aldri med forsikringer hva som er best før det oppstår en skade og man skal kreve noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...