Gå til innhold

Denne rare livmoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19+0 i dag og fikk litt sjokk da livmor lå OVER navlen når jeg skulle kjenne etter hvor lille lå og sov i dag.. Men dette var nok fordi den lille i magen lå så lang som h*n var langs hele høyre side av magen min..

Nå ligger livmor under navlen igjen, og alt er normalt.. h ehe.. (Ble sjokkert for da hadde livmor vokst en lillefingerlengde i løpet av natta)

Flere som kjenner hvor babyen ligger? Evt hvor hode/bein er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme opplevde jeg for et par dager siden, men har ikke noen ide om hva det kan være! jeg er 17+ 3 og og min livmor ligger selvfølgelig under navlen, men den dagen gikk den en til to cm over navlen og begynnte helt nede ved skambeinet på høyre side av magen. Ble dødssjokkert, men det gikk over her og. Trodde det var min mage det var noe rart med... Skulle gjære fått vite hva det var, om det var knøttet som lå langflat fra topp til tå eller om det var et annet rart fenomen. Jeg er førstegangs fødende så det meste nye som skjer er ganske rart i mine øyne, hehe... Jeg synes å kan kjenne hvor h*n ligger i magen, flytter på seg ganske mye da, men er ganske sikker på at jeg kan kjenne ca hvor hodet å beina er når jeg kjenner etter med hendene. Men det kan jo hende jeg tar helt feil. :) Godt å vite at det ikke er bare mitt lille som gjør rare ting i magen, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...