Gå til innhold

Flere som er litt tussete for tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar opp et veldig personlig tema, for å finne ut om flere har det på samme måte !!!

 

Den siste uka har jeg merket store psykiske forandringer. Jeg har aldri vært sjalu på mannen min eller ikke stolt på han, men plustelig er jeg så mistenksom. Jeg tror at han heller vil være sammen med andre, at han flørter med andre jenter og at han vil gå fra meg. Jeg drømmer også omd ette om natten. Det er utrolig slitsomt både for meg og han. Disse tankene har kommet samtidig med at han har vært en del ute og reist med jobben, og det har jo ikke akkurat gjort det bedre.... !! Jeg ønsker hans oppmerksomhet og bekreftelser på at han fortsatt vil være sammen med meg hele tiden.

 

Noen som har noen liknende erfaringer eller som vet vet om dette er normalt. Hvor lenge vil dette vare?

 

Jeg er 6+1 på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Tror ikke dette er helt uvanlig, jeg har ikke blitt slik selv.

Men da en venninde av meg var gravid sist var hun rett og slett hysterisk sjalu, hun fortalte at som deg drømte hun at han gikk fra henne, hun sto opp om morgenen og sjekket klesskapet og gangen for og se at klær og sko fremdeles var der.

 

Vi som nermeste venninder torde nesten ikke komme på besøk, for vi ble fort beskyldt for og være ute etter mannen hennes:)

Hun innså det så klart selv at hun var hysterisk, men tror det var veldig vanskelig for henne og kontrollere.

 

Vet ikke om dette hjalp så mye men ville bare si at du er i alle fall ikke den første som har det slik:)

 

Og han er nok sannsyligvis trofast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...