Gå til innhold

Irritert og sint i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute sammen med noen felles venner av meg og barnefar. Det har vært slutt i 1,5 år og jeg har ingen følelser for han lenger. Han er utrolig bitter og veldig vanskelig, jeg har alltid sagt at "det blir nok bedre den dagen han finner ei ny..."

Venninna mi kunne fortelle det at han faktisk har hatt ny dame i 6 mnd, og at hun fungerer som barnevakt/stemor (kall det hva du vil) når han er på jobb og det er hans helg. Hallo!!??

Og dette skulle ikke jeg få vite?

Når det ble slutt ble vi enige (omtrent det eneste vi ble enige om...) at hvis noen av oss skulle finne ny, så skulle vi fortelle det. Iallefall etter det var blitt seriøst.

Åh, skrekk og gru... Kjenner det vrenger seg innvendig av at lillegutt har ei stemor jeg ikke aaaaaner hvem er. Håper dømmekraften hans er bra altså...

Hva sier dere...har jeg "rett" ¨på å vite hvem stemor til sønnen min er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Selvfølgelig! Sporenstreks! :o)

Jeg ville ikke ha sendt bort ungen min til mennesker jeg ikke visste noe om!

Skrevet

Jeg ville nok heller ikke sendt bort ungen min til mennesker jeg ikke visste noe om, men det må vel være greit at barnefaren sender ungen til folk HAN vet noe om??

Men man må vel kunne stole på at barnefaren kan vurdere om denne damen er egnet til å ta seg av barnet??

Skrevet

Enig med "alt_er_opptatt". Hvorfor skal man ikke kunne stole på barnets far?

På en annen sider ser jeg at det hadde vært fint å fått vite hvem denne personen er, men ikke som noe krav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...