Gå til innhold

Er jeg litt for drastisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å bytte til noe annet en Nan pga smaken! den smaker jo rottent og jeg brekker meg når jeg lukter på den! Sluket i vasken har begynt å sende opp drittlukt etter all nannen som er slått ut der! Vil liksom ikke gi babyen min noe som smaker og lukter så jævlig! Men han liker det jo. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt enig med deg jeg..

da jeg fikk sønnen for 9 år siden, brukte mine vennindewr alle sammen nan til sine beibier..

jeg brukte bare collett, den både smakte og luktet bedre enn nan...

og så likte guttungen det også..

Skrevet

Har du smakt på det? Hehe... Jeg synes alle merkene lukter like grusomt jeg, både nan, colett og hipp (er de vi har prøvd).

Skrevet

Her var det omvendt. Prøvde Collet til minstejenta. Aldri har hun gulpet så mye som da hun drakk den. Og gulpet stinket så grusomt! Bytta fort til Nan igjen og gulpingen slutta :)

Skrevet

Det var godt å høre:) Noen som vet om det er vanlig at de gulper mere av NAN enn Collett?

Skrevet

aner ikke, men min 2 år gamle datter blei veldig sur i magen av småfolk og hipp(er det det den heter)

Skrevet

Ja smaker for å sjekke temperaturen når han skal få mat:):)

Skrevet

jeg skjønner ikke poenget med å bytte ut et matprodukt som barnet liker frodi DU synes det smaker grusomt. Det er jo ikke du skal skal ha det!

Personlig synes jeg ikke dte smaker godt av hverken mme, babygrøt, tran eller middagsglass, men jeg gir da barnet mat beregnet på barnet uansett.....

Så lenge barnet liker melken synes jeg det blir rart å skulle byttet den ut frodi du synes den smaker vondt!

Skrevet

Jeg synes Collett lukter som fiskeslam jeg.. syntes nan var bedre da..

Men gullet likte ikke collett, ville ikke drikke det, fikk også vondt i maven av det

Skrevet

Jeg vil bytte fordi han har mageknip og sinnsykt mye gulp! det med lukta er en annen sak!

Skrevet

Her har vi prøvd alt av mme,Nan fikk han vondt i magen av,og den er visst den typen som er sterkest for magen også.

Småfolk sin er den som har funket best her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...