tigergutt<3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 jeg har hatt mye luft smerter i magen to siste dagene. I går kveld så var det litt blod i utfloden. Ingen store mengder og ingen klumper. I dag har det vært bitte litt spotting og jeg har mens smerter i ryggen, men fremdeles mye luft og treg mage. Er 5 uker på vei.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 hei! det er vel ikke egentlig noe fasitsvar på det, jeg mistet i uke 5 og det var bare litt spotting i en uke, litt mensmurringer og ingen klumper.Men som regel sier de at du skal vite det dersom du mister, at du ikke er tvil liksom..Er jo helt normalt med småblødninger tidlig i svangerskapet!Har flere venninner det har gått bra med!Håper detr går bra!Krysser fingre for deg!
Galskapens overhode Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Man kan blø så tidlig i sv,sk.. og alt kan være i orden.. Men jeg vill ikke gi deg høye forhåpninger.. Krysser fingrene for at mensmurringer og blødning gir seg.. Lykke til fremover
inakvad Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ta kontakt med lege i morgen og kom deg på ultralyd! Det kan ta litt tid når det er så tidlig i svangerskapet og du ikke har mer en noen smerter i ryggen, men det aller beste er jo å få sjekka det opp. Jeg hadde en MA da jeg var 11 1/2 uke sist. Gikk i flere dager etter en blødning før jeg kom meg på sykehuset (de hadde rota med papirene mine), og de dagene var jeg temmelig sliten på grunn av murringer, blødning og lite søvn. Det påvirker deg på så mange måter, og hvis babyen er frisk, har ikke den det noe godt hvis du går rundt og ikke har det bra. Jeg har hatt blødninger dette svangerskapet også (men også nå en del senere), men nå kommer det av stillingen til morkaka og er helt ufarlig. Luftsmertene trenger du ikke å tenke på, de kommer nok med jevne mellomrom i hele svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå