Lillespireengangtil Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hva er best?Termin i desember da.. Tenkte å kjøpe et når de kommer på tilbud på barnas hus i morgen,men er litt dumt at det ikke er hull til seler..Går det å bare skjære hull etterhvert som jeg skal begynne med seler?
flypapir Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg har korthåret til tulla og er veldig godt fornøyd med det! Er veldig greit å skjære hull til seler også, ikke noe problem...
Galskapens overhode Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Var på gård og plukket meg 2 lammeskinn i går jeg.. Det var en litt morbid opplevelse, sauene løp jo rundt der.. .. Meeen fine skinn da..
betty74 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Mener å ha lest at det anbefales korthåret hvis man skal bruke det til soveskinn. Mitt er korthåret - kjøpt på nøstebarn.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 vi skal ha korthåret i senga og langhåret i vogna. legger ev bare ett putevar der hode skal ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå