Gå til innhold

Herregud, er det mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt flere lengre diskusjoner og krangler her hjemme ang ansvar for å ta seg av babyen vår, fikk jeg endelig sambo til å stå opp med henne i dag. Han gjør minimalt noe som helst, annet enn å leke 15 min med henne på gulvet.. Sa at hun skulle ha grøt og at han måtte skifte på henne. Når jeg stod opp hadde han IKKE skiftet - hun satt fortsatt i pysjen. Men det verste, han hadde blandet ut mme til en tykk seig masse og gitt henne. Han trodde det var grøt.... Håper hun ikke får vondt i magen nå stakkars lita..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har gjort det allerede, men har du vist han hvordan han skal blande ut riktig grøt?

Ser bare på min sambo (har ikke det problemet nå da), men han klarer knapt å lage havregrøt til seg selv. Derfor må jeg nok ta han i et lite kokke-kurs før vår gutt begynner med grøt.

Men ellers er han flink, men tror mange menn føler seg underlegne og usikre i forhold til babystell. Mannen min sier han allerde gruer seg litt til pappa-permen fordi han sier han er redd han skal gjøre noe "feil" osv...Men han prøver så godt han kan hvertfall.

Lykke til

Skrevet

Jada, har vist han det, men han tenkte ikke på at grøten lå i eske, han så bare den posen han og blandet ivei...

Min gruer seg også til pappaperm av samme grunn som din sambo gjør det. Jeg har derfor oppfordret han til å ta mer ansvar nå så ikke alt blir nytt til pappapermen. Men det gjenstår å se da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...