Gjest Meg & Maria 18.04.07 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er dere fornøyd???? Skal kjøpe sete, er tilbud på det på Barnas Hus. Hvis det virker ok da.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Det er kanonbra! Ble slaktet i en test nettopp, men det var feilmontert, og testet fremovervendt som beltestol. Setet er utrolig godt, trygt og solid, og sitter godt i bilen uten å ta for stor plass :-) Det kan brukes bakovervendt kjempelenge, og er langt i ryggen..! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå