Gå til innhold

hjelp, kan eksen være barnefar? (ikke krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli bekymret for om eksen kan være barnefaren... Hadde sist sex med eksen i midten av september. Ble gravid i november med ny kjæreste(ikke planlagt men valgte å beholde) . Babyen ble iflg ul-termin laget omtent 10. november. Hadde mensen imellom her, 2 ganger om jeg ikke husker feil. Hun ble født til ultralydtermin. Ultralydtermin ble flyttet en uke bakover (var en uke senere) fra menstermin. Men nå har jeg hørt om at egg kan gå i dvale... hjeeelp... og jenta har rødlig hår, det har eksen også. Samboeren min har helt mørkt hår, det har jeg også. KAN eksen være barnefar?

kan noen legge ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler litt der. Det med rødt hår kan jo komme fra besteforeldre/oldeforeldre. Det har det gjort her i familien. Oldemoren til ene min hadde rødt hår. Ingen andre har rødt hår før det dukket opp på mitt ene barn.

Skrevet

Det rødlige håret kan komme fra tipptipptippoldefars vrange gen, liksom.

Egg går ikke i dvale i to måneder, da er dere i så fall en medisinsk sensasjon.

Men om du bekymrer deg tar du en dna-test. Eventuelt sammenligner blodtyper og ser hva som er mulig og ikke mulig as for starters.

Skrevet

Egg kan gå i dvale en uke eller to men ikke flere måneder. Så nei eksen er ikke far til barnet

Skrevet

tusen takk for svar, da slipper jeg å bekymre meg mer for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...