nina__marita Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 noen som har tenkt å gjøre litt nyttig i dag? eller blir det bare avslapning og kos? rydda huset i går og gjorde det som skulle ha blitt gjort og lurer på hva jeg skal finne på..været er grått og mannen er ute av huset.. noen andre?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Vi skal begynne med filmen "knocket up" mens vi spiser frokost i sengen (mer lunsj kanskje...?). Etterpå begynner fotballmaratonnet til min kjære, så da tenker jeg å bake noe godt. Så det ser ut til å bli en rimelig rolig søndag jah
nina__marita Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 bake ja..det hørtes koselig ut kanskje jeg skal gjøre det..hmmm ja fotballmaratonnet skal jeg følge litt med på og..men mannen fins ikke forball interessert så er nå bare meg hehe
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hehh..her i huset er det absolutt omvendt. Men synes det er koselig å ha lyden av fotball og sambo som jubler kleint ved hver sjanse, i bakgrunnen mens jeg baker..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 her blir det husarbeid og rydding, og kansje stripe håret mitt dersom jeg gidder=) i kveld tror jeg det blir film og smågodt, standar på søndager her=)
nina__marita Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 hehe ja..savner den..hehe før var det liksom brødrene mine og faren min og meg som satt å juble og heia hehe..den tiden er over..savner den litt. men gleder meg litt til jul jeg nå da..julesteming og baketid og lukten av god mat..deilig
nina__marita Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 film og godt ja..er deilig det..lurer på hva som går på tv i dag..kanskje en bra film? vi får se.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 her blir søndagen brukt til øvelseskjøring,rydding & scrapping
flypapir Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Her skal vi flytte i dag! Overtok huset vårt på onsdag, og satser på å sove der for første gang i natt.... Så har litt å gjøre ja!
nina__marita Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 så spennende!!! hehe er alltid litt skummelt å sove et nytt sted den første natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå