Gå til innhold

søndag..ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tenkt å gjøre litt nyttig i dag? eller blir det bare avslapning og kos? rydda huset i går og gjorde det som skulle ha blitt gjort og lurer på hva jeg skal finne på..været er grått og mannen er ute av huset..

noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal begynne med filmen "knocket up" mens vi spiser frokost i sengen (mer lunsj kanskje...?). Etterpå begynner fotballmaratonnet til min kjære, så da tenker jeg å bake noe godt. Så det ser ut til å bli en rimelig rolig søndag jah :)

Skrevet

bake ja..det hørtes koselig ut :) kanskje jeg skal gjøre det..hmmm

ja fotballmaratonnet skal jeg følge litt med på og..men mannen fins ikke forball interessert så er nå bare meg hehe

Skrevet

Hehh..her i huset er det absolutt omvendt. Men synes det er koselig å ha lyden av fotball og sambo som jubler kleint ved hver sjanse, i bakgrunnen mens jeg baker.. :)

Skrevet

her blir det husarbeid og rydding, og kansje stripe håret mitt dersom jeg gidder=)

i kveld tror jeg det blir film og smågodt, standar på søndager her=)

Skrevet

hehe ja..savner den..hehe før var det liksom brødrene mine og faren min og meg som satt å juble og heia hehe..den tiden er over..savner den litt.

men gleder meg litt til jul jeg nå da..julesteming og baketid og lukten av god mat..deilig

Skrevet

film og godt ja..er deilig det..lurer på hva som går på tv i dag..kanskje en bra film? vi får se.

Skrevet

her blir søndagen brukt til øvelseskjøring,rydding & scrapping

Skrevet

Her skal vi flytte i dag!

Overtok huset vårt på onsdag, og satser på å sove der for første gang i natt.... Så har litt å gjøre ja!:)

Skrevet

så spennende!!! hehe er alltid litt skummelt å sove et nytt sted den første natta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...