Gå til innhold

Trenger hjelp fra Bugaboo eiere!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille fra babytrader...Er det noen som vet når den brune base fargen kommer, ser den har kommet på fargevalget på www.bugaboo.com...Slik at vogna blir helt brun. Er mørk grå basen fin? Den ser nesten svart ut på bilde, er de så mørk i virkligheten? Kunne tenkt meg helt sort, men det finnes vel ikke? Ser det står fleece på noen, hvor er det? Er stelleveken ok?

Hvor mye betalt dere i toll/moms? Slipper man dette hvis man bestiller den til sverige og henter den der?

Hva bestiller dere i tillegg til vogna og bagen??

 

Tusen takk for svar!!!

 

Hilsen ei som er fersk i faget:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg har nettopp kjøpt Bugaboo, men jeg fikk en venn av meg til å kjøpe den i usa, og der koster den mye, mye mindre enn her i europa. bet 5400 for den. siden han tok den med seg, bet vi ikke toll eller moms (han var ute av norge mer enn 24 t og da kan en ta med varer for 6000 kr uten å betale moms på de)

 

om du kan best til sverige for å unngå moms, har jeg ikke peiling på.

 

jeg har kjøpt mørk grå base m svart fleece til siden jeg ikke vet kjønnet på barnet ennå. kan jo bytte base farge og fleece etter hvert når jeg "får lyst på ny vogn". har ikke sett den brune basen annet enn på bilder, og den ser jo kjempefin ut. men det er jo smak og behag. helt sort base farge finnes ikke. fleecen er kalæsjen (?) herregu, vet ikke hvordan det skrives (nå føler jeg meg dum, men men), på den delen som "lukker" bagdelen og på sportsdelen. den er vind og vanntett, og føles helt super.

 

i tillegg har jeg kjøpt vinterhjul og bilstol-adapter for maxi-cosi bilstol. det er supert å bare kunne ta med understellet i bilen om du skal på en rask handletur. da trenger du ikke vekke "lille" om h*n sover. du bare tar ut bilsetet og fester det til vogna. super løsning.

 

baggen har jeg ikke fått ennå, men har sett på den i butikker i oslo, og ser super ut. skip hopp dash diaper bag eller noe lignende navn, er vist kjempepopp i usa for tiden, men jeg likte bugaboo sin best.

 

sorry at jeg ikke kan hjelpe mer, har ikke erfaring fra babytrader selv, men vet om de som er fornøyd med de.

 

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...