Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Om natten så lenge de kan snu seg selv ikke sant? Mini sover jo elendig som sikkert flere av dere har fått med dere, våkner med 1-40 min mellomrom nesten hele natten og har drevet på slik i mange uker nå. De to siste nettene har han fått sovet litt på magen, bare for å prøve og det er som magi! Han kan sove 2-2,5 time uten å våkne, helt utrolig, er tydelig at han ikke har så vondt i magen når han ligger på magen som når han ligger på ryggen. Men jeg har jo dårlig samvittighet da :-( Men i går rullet han fra rygg til mage selv flere ganger og da er det vel ok? Eller? Han er 3 mnd og 1,5 uke.
En liten mamma Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Nå skal ikke jegpåberope meg å være ekspert på området... Men jeg har forstått at når babyen selv snur seg så kan h*n få ligge på magen. Men jeg tror kanskje st dette gjelder når babyen selv snur seg I senga? At hvis babyen i løpet av atta snur seg til magen, så trenger ikke mamma løpe og sjekke og snu tilbake liksom... Vet ikke om det er greit at babyen sover hele natta på magen... Skjønner at du gjerne vel da, må være slitsomt å få avbrutt søvnen hele tida!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Ja nå orker jeg snart ikke mer, natt til i går sov jeg 1,5 time tilsammen sånn ca. Jippi... Det vanlige er 2-4 timer og dette har vart i over 1 mnd nå. At man må opp å gi mat ofte osv er helt greit, men dette er ji ekstremt, men verst er nå egentlig at han er så plaget og ikke finner roen :-( Han har bare sovet en økt på magen, resten har vært på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå