3b@rnsmor-30* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 hadde lyst til å kjøpe ecco, men har hørt av flere at de er så glatte.... vil ha noen som det er gore tex el.l. på
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Nå er snuppa mi bare 18 mnd, men var ute å kjøpte vinterstøvler til henne i går å da valgte jeg sorell var litt frem og tilbake på om jeg skulle kjøpe sorell eller kamik, men valget falt på sorell. Synes de var kjempe fine, hun går veldig fint i de, de kan snøres sammen øverst sånn at det er null sjans for å få snø ned i skoene, de har innebygget ullsokk og masse mer. Kjøpte også et par viking thermo til mer slapsete dager
ApriIbaby Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vi har kjøpt Ecco Goretex til vår gutt på 2,5 år. Hadde Viking goretex i fjor. Vill helst ha de i år også, men de hadde de ikke i str hans. de var heeeelt fantastiske. Han var alltid varm og tørr på bena. Han stod i 5-8 cm dyp vanndam og lekte i vinterskoene sine på vårparten. Skoene ble tunge og våte utenpå, men membranen holdt dem fullstendig tørre inni. jeg var helt sjokkert over kvaliteten på de støvlene! Lette og gode var de også.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Vi har noen superlette ponny (goretex), som vi var veldig fornøyde med i fjor. De var heller ikke så stive, og så ut til å være supre å gå i. Jenta var da halvannet år, og jeg kommer til å satse på samme type i vinter ;-)
Kari Trestakk Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Har kjøpt Friends fra Coop. Har ikke prøvd de enda, men siden de har vært best i test to år, så regner jeg med at de er bra. Koster 250 kr. Mener å huske at ecco ble "beskyldt" for å være litt kalde, men aner ikke om det stemmer.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 IKKE viking i hvertfall! Vi har vært veldig fornøyd med både ecco og elefanten og jeg hører mange skryter av superfit, men viking har jeg veldig dårlig erfaring med, de holder ikke føttene tørre.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Har bare gode erfaringer med viking.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Eneste som holdt jenta vår både varm og tørr på føttene var Sorel. Tror hun har lett for å bli kald på bena, for vi prøvde mange (!!) forskjellige sko i fjor, og som sagt, kun denne holdt henne varm.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 De viking vi hadde var i tilegg stive og ekle å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå