Gå til innhold

hva slags vinterstøvler anbefaler dere til ei på 2,5 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde lyst til å kjøpe ecco, men har hørt av flere at de er så glatte....

vil ha noen som det er gore tex el.l. på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er snuppa mi bare 18 mnd, men var ute å kjøpte vinterstøvler til henne i går å da valgte jeg sorell :) var litt frem og tilbake på om jeg skulle kjøpe sorell eller kamik, men valget falt på sorell. Synes de var kjempe fine, hun går veldig fint i de, de kan snøres sammen øverst sånn at det er null sjans for å få snø ned i skoene, de har innebygget ullsokk og masse mer. Kjøpte også et par viking thermo til mer slapsete dager :)

Skrevet

Vi har kjøpt Ecco Goretex til vår gutt på 2,5 år.

Hadde Viking goretex i fjor. Vill helst ha de i år også, men de hadde de ikke i str hans. de var heeeelt fantastiske. Han var alltid varm og tørr på bena. Han stod i 5-8 cm dyp vanndam og lekte i vinterskoene sine på vårparten. Skoene ble tunge og våte utenpå, men membranen holdt dem fullstendig tørre inni. jeg var helt sjokkert over kvaliteten på de støvlene! Lette og gode var de også.

Skrevet

Vi har noen superlette ponny (goretex), som vi var veldig fornøyde med i fjor. De var heller ikke så stive, og så ut til å være supre å gå i. Jenta var da halvannet år, og jeg kommer til å satse på samme type i vinter ;-)

Skrevet

Har kjøpt Friends fra Coop. Har ikke prøvd de enda, men siden de har vært best i test to år, så regner jeg med at de er bra. Koster 250 kr. Mener å huske at ecco ble "beskyldt" for å være litt kalde, men aner ikke om det stemmer.

Skrevet

IKKE viking i hvertfall! Vi har vært veldig fornøyd med både ecco og elefanten og jeg hører mange skryter av superfit, men viking har jeg veldig dårlig erfaring med, de holder ikke føttene tørre.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med viking.

Skrevet

Eneste som holdt jenta vår både varm og tørr på føttene var Sorel. Tror hun har lett for å bli kald på bena, for vi prøvde mange (!!) forskjellige sko i fjor, og som sagt, kun denne holdt henne varm.

Skrevet

De viking vi hadde var i tilegg stive og ekle å gå i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...