Gå til innhold

Er det noen voksipose eksperter her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har arvet en voksipose, variant heter den. Den har ikke sånn avtakbart trekk, virker litt mer som en dyne med knyting i sidene.

 

Er det noen som vet hvordan denne posen er i forhold til de vanlige voksiposene? Er den varm nok på vinteren, med lite klær på? Eller må man kle på babyen mer enn man må med en annen pose?

 

Noen som har erfaringer med denne posen?

 

Ble plutselig så i tvil om den er "god nok" for lillegullet. Hvis ikke, hvilket alternativ er å foretrekke?

 

Kunne ikke finne noe om denne posen på Ullkorga sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...