FrøkenKnallkul Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi har arvet en voksipose, variant heter den. Den har ikke sånn avtakbart trekk, virker litt mer som en dyne med knyting i sidene. Er det noen som vet hvordan denne posen er i forhold til de vanlige voksiposene? Er den varm nok på vinteren, med lite klær på? Eller må man kle på babyen mer enn man må med en annen pose? Noen som har erfaringer med denne posen? Ble plutselig så i tvil om den er "god nok" for lillegullet. Hvis ikke, hvilket alternativ er å foretrekke? Kunne ikke finne noe om denne posen på Ullkorga sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå