JuniBbay:) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 så ta en ny til uka,men er fortsatt posetiv den andre da.. klarte ødlegge en test, bra jobba hehe
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 hihi, hvordan har du fått til dette da lille du??
JuniBbay:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 bare mob meg dere:) he he neida ,jeg tokk ut av den embalasejn i går kl 14,og den skal da brukes med en gang,men jeg brukte den ikke før i dag,også var det alt får mye urin på den. kunn en som klarer dette,og det er meg:) he he.. men men:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 mobb mobb=) Neida=) hehe... Sikkert ikke den eneste i verden som har fått til dette=) Jaja, du får kjøpe ny i morgen=) hehe.... Jeg skal bestille på nettet nå men venter noen dager til slik at jeg ikke får dem for tidlig=)
JuniBbay:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 he he:) neida jeg nok ikke det:) får trøste meg med det:)hehe.. ja skal gjøre det,eller etterpå usk sieklig stikkinger i nedre del av magen, usj lurer på når det går over ja... he he ja greit og bestille på nette, da må man vente, er liksom ikke så lett og vente når man har det i handa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå