chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Nå tok jeg en ny test... Hadde EL fredag tror jeg, men fikk ikke testene mine før i går så fikk ikke teste etter EL. I går var den negativ... streken var synelig men svak(teststreken) I dag var den negativ...streken tydelig og sterkere...(teststreken) Vet en ikke skal tolke streker men.. hvargang jeg tester etter EL så blir den sterkere og sterkere frem til pos test.. derfor synest jeg det er rart at den skal bli sterkere igjen nå om jeg hadde EL fredag... Noen som har noen fornuftige svar til et vimehode??=) hehe Blir helt tullete av denne prøvinga...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2007 opp igjen
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Heia...... Har nettopp testa pos på cb digital el... Strekene skal du egentlig ikke se på men men eg og gjør de hehe.. Har hatt testa pos el de 3 siste dagene og test strekene har vert like.. Husker tilbake for en stund siden og den va neg men der var ikke test streken like tydelig så kansje de er noe der som du sier at streken blir tydligere..... Du er ikke alene om denne testinga og syklussene :-( Bare rot her og.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Forstår liksom ingenting... Er så travelt, har hatt stabile sykluser de siste 7-8 mnd... med syklus på 27 dager. Og er vandt til å ha "smerter" gjennom hele mnd, litt av og på men forrige gang var der ingen smerter en hel mnd.. og denne gangen er det helt sinnsykt.. Verker/murrer/river og sliter og i skrivende stund er det sviende/brennende irritasjon helt i nedre del av mage regionen... bak KS-arret om du skjønner... Så forstår ikke om det skulle bli bare kluss nå plutselig, så derfor tok jeg en ny test.. Men den var neg men med sterkere streker...*sukk* Når hadde du pos tester og når har du IKM?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 opp atter en gang=)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 På dag 3 hadde eg el vondt ( nederst i magen på begge sider av eggstokkene). Den 20 hadde eg pos cb digital kl 15.00 og 20.00. Den 21 hadde eg pos cb digital kl 14.00. Og i dag sånn i 11 tiden. Skal teste i morgen og for å se om den er pos eller neg.... Tror eg ikke har hatt skikkelig mensen denne mnd for de har bare fra dag 2 til 5 vert gammalt brunt blod som har kommet ut..... Syklussen min er helt tullete :-(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Jamen du... pos el test i dagesvis? Har du tatt gravid-test???
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Hei chick Har hørt om flere som har positiv el-test i flere dager... Jeg pleier aldri teste etter at jeg har fått positiv, så vet ikke hva jeg har Ang strekene på el-testene (de digitale) så pleier jeg også se på strekene Hehe... Første test på fredag var så of si ikke mulig å se den ene streken. Den andre var heller ikke så sterk (negativ så klart). I går var strekene sterkere og idag enda sterkere. Så selv om man ikke skal tolke de strekene, kan man jo uansett se en liten "framgang" på styrken på strekene fram mot eggløsning.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2007 Heisann Turbo=) Ja jeg har vel hørt om det jeg og, men iogmed hun ikke hadde hatt skikkelig mens forrige gang så var det første som slo meg et begynnende svangerskap=) hehe... Jeg pleier heller ikke teste annet en dag en og to=) Men nå har jeg tenkt å fortsette å teste til det er tomt for tester... bare for å følge med. ikke at det skal ha noen hensikt, men så er jo det noe med å la testene ligge da=)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Nei, slett ingen vits å la testene ligge ubrukte når man faktisk kan bruke de opp Hehe... Er på dag 16 i syklusen, så overrasker meg ikke å ha negativ el-test. Var bare forrige pp da jeg gikk på pergo at jeg fikk positiv test på dag 16. Ellers har jeg pleid å få positiv test på dag 17 og 18. Så har slett ikke gitt opp håpet ennå Hehe... Men jeg er blitt forkjølet og klart å smitte mannen min. Og det passer jo dårlig i disse el-tider...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2007 Hehe...må brukes det som brukes kan=) Ja håper du får pos tester snart da=) men sykdom er ikke noe særlig oppi det hele,men issa.... stå på=) Jeg skal som sagt ta hveeeer dag frem til fredag da kan jeg vente til over helgen før jeg tar grav-test fram til IKM (billigstrips) hehe...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Du er jo virkelig TESTOMAN DA HAHA..... opps...capslock Men lykke til med testing Dersom det er billigstrips, så blir man jo ikke ruinert heller da
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2007 Hehe, jeg er testoman... aldri lagt sjul på=) hehe Ja det er billigstrips det går i når jeg ikke klarer vente=) Takker og håper å høre fra deg igjen...=)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Jeg er innom her stort sett daglig jeg hehe... Litt moro å lese innlegg. Ikke alle så klart. Mange jeg virkelig irriterer meg over, og de gidder jeg heller ikke svare på. Utrolig mye rart folk spør om her inne
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. september 2007 Hehe... jeg er innpå de fleste jeg og men ikke alt en gidder å henge seg oppi=) Jeg spør nok sikkert om mye rart jeg og, men det får så bare være=) hehe Får jeg ikke svar så tar en liksom hintet.. hehe=) Vel, nå kommer sambo snart så jeg å mini her har laget hjemmelaget pizza=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå