aragon Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvordan vet man at hodet er festet? Og når er det vanlig at det skjer for førstegangsfødende?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Det lurer jeg også på! lurer på om det er noe sånnt som foregår her..
line_n & sara Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 tror det er store variasjoner! men kan iallefall nevne at to jordmødre har kjent på meg, og mener at hodet er nesten festa, er i uke 33..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Men hvordan kjennes det ut ved festingen? For meg for tia kjennes det litt vondt/ubehagelig ut akkuratt i bekkenet der hodet ligger. Har også hadd en del mesmurringer de siste to ukene. Og når jeg bøyer meg frem når jeg sitter, så kjenner jeg på en måte hodet i bekkenet, som presser på/ funker som en stopper (?? - ikke lett å forklare dette gitt! hehe.. ) Er forresten 31+2..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 oisann, var ikke meningen å være anonym der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå