Gå til innhold

termin idag......... !!!!!


mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

håper virkelig noe skjer idag altså. er små lei idag, noe jeg ikke har vært tidligere. jeg får støvsuge og vaske gulv idag da siden vindusvask og støvtørking ikke hjalp igår. men men.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..Termin i dag ja;) Da er du jo ganske narme målet;)..snart har du en liten i armene dine..Jeg hadde termin på tirsdag,så er altså 5 dager på overtid..Håper vaskingen hjelper på deg..Kan ikke si den har hjulpet meg,men jeg vasker å styrer på hele tiden..så kan ikke si jeg ble overasket over at det ikke skjedde noe på fredag nåre jeg vasket hehe;)..Må vel skje noe snart,tar der som det kommer jeg..Kommer når han vil..Får barra håpe det er snart hehe haha.Har ei jente på 5 år som er ganske så lei av å vente,,pluss masse venner å familie så ringer å maser hehe..Så får satse på han kommer snart..Jeg gikk 4 dager over tiden med henne,så ser ut som jeg må gå lenger med denne rakkerene her;).Lykke til,får håpe vaskongen hjelper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå har jeg lagt på alle fire og skrubbet et nylagt flisegulv i gangen. vasket over det 5 ganger pga fugemassen som henger litt igjen en stund. så har jeg støvsugd hele huset. ungen har vært turbo inni her etterpå, men merker ikke noe til ting som skal skje hehe. stikker litt nedetil og verker i ryggen ,men det kommer vel mest av jobbingen. hehe. det er min første så jeg vet jo ikke hva som skal skje liksom......men men venter i håpet om at ting skal skje.......hvis ikke fårjeg ta sambo med på sengekoz ikveld hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...