Gå til innhold

Kjøpt ecco vinterstøvler til mini - ang. størrelse her også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er målt til 24 i foten nå og når jeg måler på sålen så har han 1,5 cm å gå på i str. 26. Ville dere da kjøpt 27 for å ha mer å gå på utover vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han kan gå med dei og det ikkje blir for stort så burde det gå greit. Kjøpte ecco vintersko til gutten min nå også og til han kjøpte eg 29. Da var det nok litt meire enn 1,5cm å gå på. Min er 3,5år gammal og brukar 27-28 i joggesko. Det paret han har i 28 er litt store, der har han litt å gå på. Det er Viking goretex så eg håpar at han kan bruke dei til våren også.

Det er ikkje lett med sko til dessa små. Det er ikkje lett å vita kor store sko dei trenger til våren og om vinterskoa holder heile vinteren....

Men gå for 27 hvis han får dei med seg nå så kan du heller ha i ein såle inntil vidare

Skrevet

tror de sier det skal være 1 cm plass utenfor tåa..

det er ikke lett for de å gå med for store sko heller da. og de vokser ofte ikke såååå mye i løpet av en vinter.. eller?

Skrevet

Min fikk sko til jol i fjor i str 26 og da hadde han god plass, det var eg som kjøpte dei fra bestemor til han. Og trudde at detta holder godt til høsten au.............. den gong ei.........nå er det str 29 på han!!

Dei vokser i rykk og napp så det er ikkje lett å vita, han voks masse da. Så dei kan vokse masse på ein vinter

Skrevet

I fjor kjøpte jeg de som passet på denne tiden - altså 12 mm lengre enn foten. Da snøen kom var de for små. Heldigvis fikk jeg byttet dem.

I år kjøpte jeg en str større enn de anbefalte 12 mm , altså ca 2 cm for ikke å gjøre samme feilen som i for. Junior bruker 28 i sko. Kjøpte Ecco Goretex i str 31.

Når man snakker om vekst på barnefor kjøpte jeg Viking cherrox på vårparten i fjor i passe/litt stor str 27 i håp at de skulle kunne brukes i høst og....Neida. " åringen hadde vokset mange str i løpet av sommeren og måtte ha ny i str 30.Så; Jeg kjøper ikke passe store vintersko i september og håper at de skal passe hele vinteren. jeg jkjøper ett nr for store sånn at de kanskje passer når snøen kommer , og kanskje hele vinteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...