Hege & lille Hannah <3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Sambo er så utrolig egoistisk! Han viser null entusiasme over det som skal skje, og har til og med sagt at det var jeg som ville ha barn, og ikke han(!!) Ble fryktelig såret over dette... Hovedproblemet er vel at hver gang vi krangler, eller jeg blir lei meg og begynner å gråte, gidder han ikke prate om det engang! Han sier ingenting og går taus og likegyldig i flere dager, helt til jeg må ta det opp... Og da sier han at det ikke er noe å snakke om. Dette sliter så fryktelig mye på meg... Har grått så kraftig enkelte dager at jeg blir bekymret for barnet mitt Jeg har mange ganger tenkt at jeg vil forlate ham, men jeg klarer bare ikke. Når vi har det bra, har vi det helt fantastisk, men de dårlige dagene blir bare flere og vondere.. Egentlig er jeg overlykkelig over å vente barn, men gleden overskygges over den negative holdningen til sambo.. Dette er kanskje en vanskelig sak å komme med råd til, men jeg trenger virkelig noen tips... Eller bare det å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn.. Blir kjempeglad for svar.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 jeg og har det slik, tok det opp med jordmor...hun mente det var en ide att pappan ble me på jordmor timene ...fikk delta litt i svangerskapet...hun mente att han har fått en gravid sperre og ikke greide å skjønne helt hva som skjedde med meg og hva som skulle sje framover...prøv å forklar han hvordan du føler det....hjelper ikke å brøle i allefall...
amy_de Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg skulle ønske jeg kunne komme med noen gode råd, for jeg ser du har det så vondt. Det er dessverre umulig for meg å si hva du skal gjøre. Eneste tipset jeg kan komme med er rådgivning? Det høres kanskje dramatisk og ubehagelig ut men med proffesjonell hjelp så kanskje dere kan få løst opp i en del vonde knuter i forholdet? Med barn på vei er det verdt å prøve før man kaster inn håndkle føler jeg. Hør på helsestasjonen. De har ofte mye info om familieterapi og vet at det å få barn er en stor omveltning for dere begge. Håper det ordner seg for dere og at resten av graviditeten kan bli en fin tid! En liten trøsteklem på veien
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Enig her i at du kan ta sambo med på kontrollene.. hadde samme problem her, men dette går sakte men sikkert i riktig retning:) en annen ting jeg gjorde var å gå med på å få vite kjønnet, lettere for sambo å føle tilknytning da tror jeg. da vi kom hjem fra UL var det første sambo gjorde å legge inn bildene på pc under navnet "veslejenta vår" - første gangen det så ut som han gledet seg, det var herlig. ønsker deg lykke til videre:) det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå