Gå til innhold

Hvordan tenker dere å dele permisjonstiden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker 50 - 50. Skal ta ut 80% lønn, så da blir det ca 1/2 år på hver. Gleder oss !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ta ut 44 uker (100% lønn). Han tar 13 uker og jeg 31 uker.

Skrevet

Jeg aaaner ikke :/ Vi skal ta ut 9 mnd. men hvor mye er obilgatorisk for pappan? 6 uker? Huff. Har hatt så mye å tenke på i det siste så har lissom ikke orket å begynne på det der. Men når BØR man få slikt på plass? jeg er i uke 25 nå..

Skrevet

Snakket så vidt med sambo om dette i dag..

Her tar vel jeg ut perm til sommerferie, så tar jeg ferie når han tar ut sin perm.. så får jeg gå hjemme til lille i magen er nesten 1 år i hvertfall.. Må nesten bli slik..

Her blir det 44 uker..

Skrevet

Jeg er alene så bf får ikke mine uker, og det blir 44 uker her også :-)

Skrevet

Vi skal ha 52 uker med 80% lønn. Deler det 8 måneder til meg og 4 måneder til pappan. I tillegg har vi jo feriene våre. Jeg gleder meg til å ikke være hjemme 13 måneder som sist - trodde jeg skulle bli gal!

Pappan gleder seg til å få egen tid med jenta, noe han gikk glipp av med gutten vår pga at han skiftet jobb.

Blir bra dette!

Skrevet

Mest sannsynlig blir det 44 uker med 8 til pappan og 34 til meg. Pluss ferien. Skulle gjerne hatt 54 uker, men har ikke lyst å gå ned 20% i lønn ...

Skrevet

Jeg tar ut 3 uker før og 6 uker etter fødsel. Etter det skal jeg jobbe en dag i uka, og da er pappaen hjemme.

Vet ikke om vi velger 80 eller 100 % enda.

Skrevet

Mannen min har ikkekrav på perm da han ikke har jobb, så jeg skal ha alle 54 ukene...

Skrevet

Her i huset tar pappa'n ut sin fedrekvote. Han har ikke ønske om å ta ut mer permisjon (blir smårar av å gå hjemme ;))

Har ordnet det slik at vi får masse tid sammen til sommeren - blir godt :)

Skrevet

her blir det 1. års permisjon fra studier. Kunne godt tenkt meg å delt det litt mer med pappaen, kanskje feks 9 mnd/3 mnd, men iom at jeg studerer passer det best å ta ut et helt års perm når jeg først går ut!

Pappaen skal mest sannsynlig begynne på studier selv etter jul, så da er han jo veldig ledig i skoleferiene likevel! Tror dette blir fint =)

Skrevet

Her skal pappaen være hjemme en dag i uken hele veien (bortsett fra de første ukene som er forbeholdt mor) Skal bli deilig å jobbe litt hele veien denne gangen.

Skrevet

Det blir 44 uker på oss også, pappaen skal ta ut sine 6 uker + 2 uker etter fødsel og selvsagt ferie da. Ville gjerne tatt ut mer, men går ikke pga jobb.

Så vi får bare utnytte det på best mulig måte og kose oss når vi kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...