Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Min kan nå deklarere hele Terje Vigen, hun kan to vers av den svenske nasjonalsangen, og kan telle baklengs fra hundre. Er veldig artig altså. Er hun tidlig ute, eller kan deres også det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 min på 10 måneder kan si mye mere en det.litt treig din eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 ja det MÅ dere. sløvinger
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Ungen min synger "vi skåler for våre venner..." osv Siterer fra Snorre sagaen OG memoriserer Tv-programm lista hver uke til glede for oss voksne..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Stort sett bare mamma og pappa. Men vi er så sjøldiggende at vi synes det er helt ok. Egentlig ønsker vi at han skal fortsette og bare si de to ordene, i hvert fall sånn frem til skolealder. Jeg fatter bare ikke at dere driver med all den treninga på prat. Hva er vitsen??? Trenger dere en samtaleparter ekstra liksom. Hihi.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 ja, det kan jeg tenke meg, hihi!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå