Gå til innhold

Tips til "gå bort"-gaver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nystekt brød innpakket i et nytt håndkle, en flaske vin, hjemmelaga likør, en god spekepølse kjøpt hos en lokal produsent (gårdsbutikker har masse gpde saker som er perfekte gaver!!), en formkake, syltetøy osv.

Jeg er veldig glad i å gi bort mat, for folk har så mange TING, og de fleste vil jo ikke ha flere, hehe.

Skrevet

Evt et par fine kjøkkenhåndkler med sløyfe rundt

Skrevet

jeg er veldig glad for å få stearinlys i ymse fasonger og størrelser. Det er forbruksvare her i gården.

dessuten er jeg veldig glad i avskårne blomster.. men det var jo ikke det du var ute etter;o)

Skrevet

Rødvin ;o)

 

ellers gir jeg som regel bort stearinlys ......eller en liten blomst :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...