tinemor82 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Etter nok pp uten noe action (ca 10) har jeg nå bestemt meg for å få litt nøyere undersøkelser. De 2 siste syklusene har vært på 20 dager uten el (tror jeg ut fra temping og ingen symptomer). Spørsmålet er nå, hvordan skal jeg gå fram? Har tidligere vært på privat klinikk, men har ikke hatt en fast gynekolog, og har i tillegg ikke vært helt fornøyd der. Nå har heg lyst på en fast, og vurderer å bytte sted. Men bør jeg nå ta direkte kontakt med en ny gyn eller bør jeg først ta en prat med fastlegen min? Vil han isåfall ta noen prøver av meg før han henviser meg til gyn, eller gjør han det med en gang? Eller får jeg muligens pergo av han uten nøyere sjekk? Huff ikke lett, men heller kanskje mest til å ta kontakt med en gyn direkte selv, bli undersøkt der (var på undersøkelse i februar sist, og da så alt greit ut tror jeg. Fikk iallefall ikke beskjed om noe annet), og ta skrittene vidre fra dette? Noen anbefalinger? Hvordan har dere gått fram?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg har gått på en privat gyn. 2 ganger og det gikk veldig bra. tror ikke du kan kontakte alle gynokologer jeg, bare de private kan du selv ta kontakt ellers må du ha henvisning fra din fastlege..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå