Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Mini på 7 mnd er forkjøla med feber. La han ute for å sove i vogna for inne er det ikke fred å få med en storebror på 2 1/2 : ) Pleier dere å la ungene deres sove ute med feber? Jeg tenker slik at frisk luft skader ingen så lenge han ikke fryser... Og etterpå så har jeg så lyst til å gå tur, men går dere ut med deres feberunger?? De sitter jo så lunt og godt i vogna ?!!
gerd Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Kommer jo an på hvor syk barnet er og hvor kaldt det er ute. Dersom han er litt syk og det er skapelig temp ute er det bare å gå ut.
Marolla Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Man skal jo kle av feberbarn, så jeg vil ikke tro noe annet enn at det er bra å legge henne ut
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ikke farlig å la feberbarn ligge ute eller gå tur. Bare pass på at han ikke er for mye kledd slik at han blir enda varmere. Feberbarn er ganske så varme i seg selv, og man skal jo kle av feberbarn inne. Så det holder med litt mindre klær på feberbarn ute også, ellers vil han bare bli sykere. Men sjekk han underveis. Frisk luft er ikke skadelig for noen barn. Og så kaldt er det ikke nå at det blir "for kaldt" for feberbarn. God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå