sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 *at julemarsipanen kommer i butikkene!!!!!!!!!! *å bake sjokoladekake, og eplekake og kanelboller i løpet av uka - og spise litt før jeg fryser ned resten;) *å kjøpe gardiner og pynt til barnerommet, og å innrede det;) *at vi skal innrede kjellerstue før babyen kommer-blir så deilig med et ekstra rom! *å pynte til jul! *å komme hjem fra sykehuset til et hus som er pyntet til jul! *å få den lille babyen vår! hva gleder du deg til?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 * Til julemarsipanen MED sjokolade kommer!!! NIDAR!!! * Til julebaksten * Til at julegata kommer opp!! * Til julebrusen kommer!!! :D:D Dahls og Hamar er best!! * Til jeg kan begynne å fynte til jul! * Til jeg kan få opp juletreet!! * Til julematen!! mmmmmm.... RIBBE!!!! :D:D * Til jula!! * Til magen min blir større * Til jeg kjenner mere spark og ikke bare smådulting! * Til jenta mi kommer!!! * Til bekkenløsningen og trøttheta mi forsvinner........... * Aaahhh..... Det er så mange ting....
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 så godt å høre at det ikke bare er meg som gleder meg sånn til jul! Og i år er jeg SÅ GLAD for at marsipanen kommer ut i butikkene i oktober, for jeg klarer nesten ikke vente lenger!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg tror jeg ALDRI har gledet meg sånn til jul før som jeg gjør nå!! Nesten så jeg har lyst til å begynne å henge opp julegardiner og spille "Vårres jul" med Hans Rotmo nå allerede!! Aaahh...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Åh, så kos! Jeg gleder meg også enormt til jul, har begynt å planlegge pyntinga og maten og alt!=) I år blir ei ekstra spesiell jul, vi har nettopp flyttet inn i huset vårt, og venter vår førsteførdte i januar. Så i jula skal jeg bare spise masse god mat, slappe av sammen med familien og kose meg med den digre magen min - mens jeg venter på at lillegutt melder sin ankomst....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Gleder meg til JUUUUUUUUUUL=) Marsipan med sjokolade, pinnekjøtt, ribbe, røde starinlys, juletre med nydelig pynt, julehefter, clementiner, julemusikk og JULEKOS=) hehe, ja må kansje ikke glemme at jeg gleder med til babyen kommer også da=)=)=) Jul MED baby, kan det bli bedre????=)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Hurra for at det ikke bare er meg som gleder seg sånn til jul!!!!!!! Og pinnekjøtt, ja! Vi har verdens beste pinnekjøtttradisjon. Hvert år i begynnelsen av desember er vi invitert til et vennepar. De lager verdens beste pinnekjøtt-middag! Helt fra jeg ble gravid, har jeg vært redd for å gå glipp av den. I år legges den til slutten av november, så får jeg nok vært der;) Og så er det så koselig at storesøster skal ha 2 uker juleferie etter at lillesøster er kommet. Så får hun mange dager til å bli kjent med søsteren sin!
YumYum2 Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Åååå.. jul. liker vanligvis ikke vinteren. har aldri snø her jeg bor. kanskje litt slaps..=/ men gleder meg helt sykt te jul nå^^ stor mage og forhåpentlig vis plass te masse namme mat!! gleder meg te julebrusen, marsipan gris m og uten sjokolade, julestjerner, pynte treet og sette opp nisser. se på barnetv på morgenen med lillebroren min^^ bor ikke hjemme nå men vil nok sove hjemme på julaften ja=P
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2007 Madeleine - vi bor i samme by;) Jeg tenkte vi skulle få hvit jul i år, synes det er på tide! Og jeg er også helt avhengig av lillebroren min på julaften, helst til disney-timen. Men han er jo blitt stor han og, og har egen familie:( Men vi ere jo sammen på kvelden!
EnLitenPrins Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Gleder meg til mye Jeg skal til tenerife i julen da..Så blir ikke vanlig norsk jul Men gleder meg iallefall til att jeg og kjæresten skal være sammen i 2 uker Og bare late oss...hehe
Truseprinsesse Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Hehe. Gleder meg aller mest til kålstappen, jeg.. Og være ferdig med eksamener!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 oh gleder meg til gutten vår endelig kommer = ) gleder meg til å feire jul for første gang som en familie = ) Gleder meg til snøen kommer, til gatene og butikkene pyntes = ) Gleder meg til å dra på hytta og stå på snowboard = ) Gleder meg til nyttårsaften = ) Gleder meg til venninene min føder = ) Gleder meg til fødselspermisjonen med "mannen"(ikke gift enda da hehe) og bebyen min = ) Det er mye å se frem til i livet. OG gud å det hjalp på humøret å skrive denne listen her. Kanske lirt å gjøre dette en gang i blandt for å minne oss selv hvor heldige vi er = ) Gleder meg til bryllupet = )
DeeDuck Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Gleder meg til å bli fredig med det splitter nye badet vårt!! Har ikke begynt å glede meg til jul nnå, men gleder meg over at ungene fikk seg lekestue igår som de nesten har flyttet ut i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå