Gå til innhold

Vært i Spania med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Spania i fjor, men da fikk jenta mi kun morsmelk og fruktpurè, men når vi reiser nå her hun 17mnd .

Lurer på: kun hun drikke kumelka derfra?

Finnes det middagsglass omrent som her hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært der 4 ganger med eldste på 2 år og 2 ganger med minsten på 1. Nå har begge spist den maten vi spiser fra de var 8mn da så her har vi aldri kjøpt glass når vi har vært i spania, melken har de drukket der ja. Ikke spesielt farlig den nei :)

Skrevet

Hadde ikke ville gitt kumelk derfra, men det er kanskje bare meg!

De hadde mange typer middagsglass der, bl.a nestle! de ga jeg til datteren min ( hun var da 1 1/2 år).

Ellers drakk hun mye flaskevann.Hun ble ikke dårlig der i hvertfall.

Skrevet

Ok, men hvis jeg skal ta med melk må det jo nesten bli NAN, for jeg kan jo nesten ikke ta med vanlig melk i baggasjen (bli dårlig, mener jeg...).

Skrevet

Den vanlige melken der ned er helt super den! Min familie bor der nede å drikker den daglig! Mine barn har drukket den masse!! Forstår ikke hvorfor dere bare tror NORSK mat er trygg!! Helt utrolig så trangsynt dere er!

Skrevet

Har blitt matforgiftet x antall ganger, så det er nok derfor jeg er litt skeptisk... Men hvis ungene dine har drukket, det uten problemer, kn vel sikkert min også gjøre det :)

Skrevet

Ja matforgiftet kan man jo bli her også hvis man ikke er nøye med hygiene å stekematen godt nok.

Som sagt så har mine 2 jenter spist det vi har spist tidlg både hjemme å på restaurant i spania uten å blitt syk.

Kos dere på tur da! Hvor i spania skal dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...