ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Var i Spania i fjor, men da fikk jenta mi kun morsmelk og fruktpurè, men når vi reiser nå her hun 17mnd . Lurer på: kun hun drikke kumelka derfra? Finnes det middagsglass omrent som her hjemme?
mammamamut Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 har vært der 4 ganger med eldste på 2 år og 2 ganger med minsten på 1. Nå har begge spist den maten vi spiser fra de var 8mn da så her har vi aldri kjøpt glass når vi har vært i spania, melken har de drukket der ja. Ikke spesielt farlig den nei
limegrønn Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hadde ikke ville gitt kumelk derfra, men det er kanskje bare meg! De hadde mange typer middagsglass der, bl.a nestle! de ga jeg til datteren min ( hun var da 1 1/2 år). Ellers drakk hun mye flaskevann.Hun ble ikke dårlig der i hvertfall.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Ok, men hvis jeg skal ta med melk må det jo nesten bli NAN, for jeg kan jo nesten ikke ta med vanlig melk i baggasjen (bli dårlig, mener jeg...).
mammamamut Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Den vanlige melken der ned er helt super den! Min familie bor der nede å drikker den daglig! Mine barn har drukket den masse!! Forstår ikke hvorfor dere bare tror NORSK mat er trygg!! Helt utrolig så trangsynt dere er!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Har blitt matforgiftet x antall ganger, så det er nok derfor jeg er litt skeptisk... Men hvis ungene dine har drukket, det uten problemer, kn vel sikkert min også gjøre det
mammamamut Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Ja matforgiftet kan man jo bli her også hvis man ikke er nøye med hygiene å stekematen godt nok. Som sagt så har mine 2 jenter spist det vi har spist tidlg både hjemme å på restaurant i spania uten å blitt syk. Kos dere på tur da! Hvor i spania skal dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå