chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvordan går det med deg?? Nærmer det seg IKM nå.. en ukes tid?? hehe, nysgjerrig jeg da og håper det skal klaffe med oss nå..
Hera83 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei chick! Har ikke fått skrevet pm til deg ennå.. Skjønner ikke helt hvorfor for jeg har jo egentlig ikke gjort noe de siste dagene! Hehe Jeg har IKM mellom 1. og 3.oktober, tenker jeg. Syklusen min er ikke heeelt bankers ennå! Jeg håper virkelig at jeg er gravid nå, hadde vært så koselig. Håper også at du er gravid, hadde vært helt perfekt!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Ja håper på det, har litt forhåpninger etter noen svar innpå her..og har av en eller annen merkelig grunn en følelse på at NÅ gikk det=) Men tørr ikke innlate meg på den der igjen, blir bare så skuffa. Har mens/EL-smerter nå, svir/brenner/murrer/verker... og det er bare to dager siden EL.. så jeg fatter ikke hva det kan være fornoe.... VIL vIL VIL være nå!!!!
Hera83 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Har begynt på samme symptomjakten som forrige mnd jeg (selv om vi ikke prøvde engang da..). Har aldri ømme pupper til vanlig, men nå har jeg ømme brystvorter. Så da tenker jeg selvsagt at dette må jo være et symptom! Men, det er jo bare 5 dager eller noe siden EL da, og jeg har hatt det omtrent siden EL.. Hehe Skal bli spennende å se hva jeg kommer til å finne på den neste uka. Alt jeg kjenner blir jo et symptom vettu!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Ja jakten starter vel her og mot neste helg=) Kommer til å ta EL-tester fremover så lenge jeg har disse smertene=) Skal ringe medi3 å få svar på prøvene mine i morgen også, håper de har fått svarene på dem. Tatt masse hormonprøver=) Håper noe er "galt" som kan hjelpe oss... Hehe, såre brystvorterja, bruker å være et sikkert tegn det=) Men kanskje litt tidlig...Håper det er slik at vi kan få pos test snart=)
Hera83 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Håper det bare er noe "enkelt" som er galt slik at dere kan få behandling snart. Èn sprøyte, så er det ordnet! Er nok litt tidlig å få ømme brystvorter dagen etter EL ja.. *Ler av meg selv* Men, det kan jo hende jeg er gravid likevel da! Lå med beina oppover veggen i nesten en halvtime etter hver gang, så innsatsen er det ikke noe å si på! Har termin 13.juni hvis det har klaffet..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Hehe=) Håper vi får hver sin velfødt baby i juni=) En sommerbaby!!!=) Åh så kozlig det hadde vert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå