miracles Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 hei jenter, da sniker jeg meg inn til dere:o) endelig over 12 ukers grensen! jeg er ei jente på snart 30, med ei lita snulle på 1 1/2 år, som nå skal få en liten søster eller bror. har ikke hatt tidlig ul, men må vente helt til november! men så lurte jeg på da jenter, når kjente dere liv i magen første gang, inbiller meg at jeg kjente noe i natt, men det er vel litt tidlig kanskje? sist jeg gikk gravid kjente jeg ikke liv før langt uti, men da viste jeg ikke hva jeg jeg skulle kjenne etter heller... ;o)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Heisann. det kan nok være liv du har kjent ja :-D Jeg kjente de første bevegelsene i uke 12-13. De første litt krafigere bevegelsene kom ca i uke 16, nå er jeg i uke 20 og kjenner mye liv hver dag. Kos deg og nyt det.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vet at andregangsfødende kan kjenne liv tidligere enn med første, men vet ikke riktig hvor tidlig... Jeg venter min første, og kjente de første kriblingene i uke 15. Hvis du er 12 uker på vei nå, så er de vitale mål på babyen disse: Vekt: 10-20 g CRL: 52 mm. Kanskje litt tidlig, men vet ikke... Spiren er jo ikke så stor enda da... Vel, lykke til videre:-)
miracles Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 *hehe* takk for svar;o) vet det er tidlig, men det var bare sånne små "sommerfugelvinger" og det kom flere ganger i natt på samme sted... gleder meg til det blir skikkelig liv inni der igjen;o)
Tromsøjente med spire i magen Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jeg er 1.gangsgravid og kjente sommerfuglvinger i uke 10. Lurer derfor pp om jeg har kommet lengre enn jeg egentlig er. Skal på ul om 1,5 uker, så d blir spennende å se.Jeg er nå i uke 18 og kjenner liv flere ganger om dagen. Lykke til, jenter:)Dette blir morro:)
Gjest mphs Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg kjente liv i uke 15 første gangen og i uke 12 denne gangen så det er mulig, men ikke så mange som opplever det. Ungen begyner etter som jeg har fått høre ikke å bevege på seg før i uke 10-11 ca.
T**** mamma:) Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 I uke 16 kjente jeg jenta mi helt tydelig for første gang. Da var det ingen tvil om hva det var. Men det var ikke et spark jeg kjente, det minnet mer om en fisk som ålte seg inni magen min. Men etter det gikk det et par uker før jeg kjente det samme igjen. Er ikke før nå, i uke 23 jeg kjenner liv daglig:)
miracles Skrevet 23. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2007 takk for mange svar, jenter! er deilig når den lille spira begynner å si i fra at den er der inne;o) klem
lilleluna7 Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Heisann! Flergangsfødende kjenner nok liv tidligere enn med førstemann. Jeg er i uke 15, skal ha nr tre og har kjent liv en liten stund nå. Det er som små sommerfuglvinger til å begynne med, og de fleste kjenner nok forskjellen mellom "romling" i tarmene og liv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå