noche Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 jenta mi "knekker" så mye i leddene, spesielt skuldre, hender og ankler. hun vrir seg og får leddene litt ut av posisjon liksom og så knekker de (lav lyd da) liksom tilbake. gjør ikke vondt eller noe, men har begynt å legge merke til det. tenkte kanskje det er vanlig at barn er ekstra fleksible sånn sett. noen som har barn som gjør det samme? huff alt man stresser over...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Tja, jeg har "knekt" i 36 år uten at det har blir noen uhumskheter av det...
Marolla Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Det knekker i ledda når jeg løfter min 3 mnd gamle baby også. Det høres så ekkelt ut, men tror ikke det er så farlig. Jeg har en dårlig vane i å knekke fingre, men legen har sagt at det ikke fører til no mer enn en mild slitasje
linneha Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Tror det er fordi at leddene er så myke, mer brusk hos yngre i forholdt til eldre mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå