Gå til innhold

Hei dere med ikm den 8., noe positiv el-test idag??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, kanskje du skulle ta testen på ettermiddag i dag?

Skrevet

ok det skal jeg, men skal bare høre med de andre her om de har testet, jeg vet vi er mange med ikm samme dag.

Skrevet

Okay, har selv IKM tre dager før dere=)

Skrevet

men da bør du jo og teste i ettermiddag, det kan hende at din el ikke har skjedd enda, og at det er derfor du har de smertene?

Skrevet

Jeg har ikm den 8. okt hvis alt går etter planen :) Hehe... Negativ el-test idag. Håper den blir positiv i morgen da...

Skrevet

kult turbotrollet da er jeg ikke alene hihi, skal teste i ettermiddag og jeg da...håpløst..

Skrevet

Hehe...jeg venter nok med å teste til i morgen jeg. Tar i grunn ting litt som de kommer denne mnd. Har jo hele 14 mnd bak meg og en gang må det vel klaffe uansett...

Skrevet

Ja skal det men må vente litt til, skal visst ikke tisse på 4 timer før en tar test så må bare knipe igjen litt til=) Hehe, har aldri brydd meg oppi det før og fått positive tester når jeg skal... Men skal nok ta en til om ikke lenge...

Om jeg hadde EL når jeg skulle så hadde jeg fått pos test torsdags ettermiddag og fredags morgen.... etter det vil alt være negativt..ville vert rart om det plutselig forandret seg etter så mange mnd.. men en vetaldri så det blir vel å ta en test om en stund. Verker/stikker nedover lårene, spes når jeg sitter. Ekkelt...

Skrevet

Denne gangen klaffer det skal du se :-) har selv slitet siden des. i fjor etter en MA, 10 mnd snart uffff :-(

Skrevet

eg fikk positiv ELtest igår, så da er nok IKM den 6 oktober.. håper det klaffer da... skal til samtale ang ivf på sykehuset i haugesund på tirsdag denne uka, spennende.. håper det funker snart og at det vokser en herlig bebi i magen snart..lykke til dere andre også! :-)

Skrevet

Har hatt pos el de 3 siste dagene så vi får krysse fingrene :-)

Skrevet

Jeg har også ikm7./8., men negativ el test i dag. Men hadde vel egentlig forventet det også, har hatt positiv på dag 16 tidligere, blir vel tirsdag denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...