Gå til innhold

Fortsatt EL-smerter

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL fredag (ca) Fikk ikke testene før i går så har ikke fått testet etter EL denne gangen.. Det jeg lurer litt på da er at jeg sitter fortsatt med ganske sterke EL/TR smerter.. Det strekker og knyter seg nedentil, verker og murrer... Noen andre som har vert borti lignende? Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?

Skrevet

Jeg pleier ha el-smerter/mens-smerter til og fra mellom el og ikm. Noen ganger mer enn andre.

Skrevet

HEY!!!

Der var turbo=)... hehe....=)

Okay, ja jeg har det stort sett hele mnd men denne gangen er det så intenst...merkes nedover lårene avogtil.. skikkelig ekkelt..

Skrevet

Hei

Denne mnd hadde jeg vondt ca 5 dager også med smerter nedover lårene noen ganger. Kunne våkne om natta at det gjorde veldig vondt. jeg er vandt til veldig sterke mensensmerter, men dette føltes helt andreledes ut. Ringte legen for sikkerhetsskyld og de sat at hvis jeg fikk feber eller begynte å blø så kunne jeg ta meg en tur. Men det gikk jo over så regner med at det ikke var noe galt.

Nå er det bare å vente til testing 1.okt.

klem

Skrevet

Under El dette da?

Jeg våkner på morgen og det første jeg kjenner er "mens" smerter i nedre del av magen.. når jeg kommer meg opp og er i aktivitet merkes det ikke så mye, men så snart jeg setter meg ned igjen så er det der, og da merkes det ned gjennom lårene...Stikkende smerte.. sitter og kjenner på det nå.. skikkelig ekkelt å ubehaglig.

Håper virkelig det ikke er noe galt ja men hadde vert levelig med om jeg hadde vert gravid da=)

Håper du er det.. spennende å følge noen andre til IKM før meg selv=)

Har 5 okt..

Skrevet

Hei, jeg hadde el-smerter fra tirsdag kveld til kvelden torsdag, har alltid dette når jeg ikke har brukt prevensjon...Jeg har tenkt at siden jeg har el smerter så lenge, kommer det vel av at jeg kjenner det helt fra follikelen med egget inni begynner å vokse til egget slippes ut i egglederen...det er normalt å kjenne dette, chick. Og nå har jeg mensmurringer, noe som er helt normalt også (håper jeg). Kroppen tror den er gravid helt til ca 1 uke etter eggløsning i hver syklus, helt til det motsatte blir bevist. Slik at de symptomer man har frem til 1 uke etter eggløsning blir det samme enten man er gravid eller ikke. Så det blir først1 uke etter eggløsning det blir kjempespennende!!! Jeg krysser fingrene for deg.......

Skrevet

Okay, tusen takk for grundig svar=)

Bare at det er så unormalt fra andre mnd... men jakten starter sikkert fra dag en denne gangen iogmed alt er uvanlig=)

Andre her inne har hatt EL-smerter fra EL og vært gravide men det tørr jeg ikke tro hender med meg..=)

Håper bare spiren sitter denne gangen=)

Skrevet

Litt greit å se at andre har så kraftige el-smerter. Har gått i noen dager å lurt på hva det var med meg. Har hatt skikkelig vondt nedentil, og masse murringer. Tok ut spiralen for 2 mnd siden, og har ikke kjent det så kraftig før.

Skulle ha El på lørdag, men den var ikke positiv, men merker jo på kroppen min at det er den som har kommet.

Er litt bedre i dag, men hadde noen dager med smerter helt nedover lårene.

Håper det var et tegn på EL.

Får vel se om det blir noe om 14 dagers tid.

Skrevet

hei chick! jeg opplever det samme som deg - men forrige helg. hadde el-smerter langt utover i uka, og litt vondt fra tid til annen nå. Bruker heller ikke ha særlig vondt rundt el eller mellom el og mens, så jeg håper jo veldig da :) samtidig som jeg er redd noe er galt, har bla en cyste på høyre eggleder som vel kan skape noe kluss nedi der.

Vi krysser fingre for hverandre!!

Skrevet

Jeg henger meg på hva flere har sagt her, noen ganger har jeg hatt el/mens smerter helt fra ett par dager før el og helt til mens kommer. Verking, murring, stikking osv Også hatt stikking/stråling ned lårene, noe jeg gjerne har hatt noen dager etter el...

Skrevet

"godt å se" at noen har det som meg=)

Krysser fingrene for oss alle!!!!! Håper det er symptomer på noe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...