Moi 32 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 gleder meg sånn til min sønn kan sitte med oss ved middagsbordet, sitte i vogna på tur osv... han er 2,5mnd nå..
MartinFelipe07 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Han sitter for seg selv på gulvet nå da. Begynte da han var 6 måneder. Satt i vigna da han var 3 måneder og sitter med oss ved bordet nå
Moi 32 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 3mnd i vogn?! Da kan vi jo forsøke om ikke så lenge! Støtte godt opp med puter ol og se hvordan det går...
MartinFelipe07 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 gikk iallefall greit her han har alltid vært ganske stødig,men bare ha godt med beskyttelse rundt
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Du bør helst ikke la barnet sitte før det kan sette seg opp selv, det gir stor belastning på rygg og hofter. Tror nok det er noen måneder igjen desverre. Lillingen min er fire måneder og ser ikke ut til å ville sette seg opp med det første ihvertfall, tror de skjeldent gjør det før de er rundt seks mnd. Jeg er ikke så veldig streng med sitting så jeg lar henne sitte på fanget, men det er det eneste også. Hun må pent ligge i vogna en stund til.
uuups:) Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Mi gutt sitter men er veldig ustødig. Og han e snart 9 måneder! Han sitter seg ikke opp selv, så han ligger for det mesete! Han sitter fint i stolen sin ved middagsbordet da! Du bør ikke la de sitte for mye før de setter seg opp selv, som han over meg skriver!!!
LisaColli Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 hun har sittet i høystol under mating siden hun var 6,5 mnd. satte seg opp selv på gulvet da hun var 8 mnd
mamman te Vetle og Alma Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Vetle begynte å sitte litt opp i vogn ved 6 mnd. Det samme med høystol. men aldri lenge av gangen. Satt ganske stødig da han var 7 mnd, men satte seg ikke opp selv før 8 mnd. Har noe med at det er vanskelig å sette seg opp selv før de kan krype
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 min satte seg opp selv da han var 6,5mnd. Før det satt han bare på fanget av og til. Det anbefales ikke av fysioterapeuter å sette barna opp før de kan sette seg opp selv, heller ikke i vogna.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 han begynte forresten å krabbe 3 uker etter at han satte seg opp selv, så det er ikke avhengig av at de kan krabbe først. Anonym 10.51
Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Begge mine gutter satt seg opp selv da de var drøye 6 mnd
bobby - nr 2 i juli Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Min gutt er 9 mnd og sitter såvidt alene, men kan ikke sette seg opp selv. Men han krabber, reiser seg og går langs bordet. Vi har latt han sitte i høystol og i vogna i noen måneder, men kun korte perioder. Tror nok du bør vente til han er minst 6 mnd med mindre han sitter (og helst setter seg opp) selv før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå