Mamma til snuppene Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 http://www.abcnyheter.no/node/52632 Får helt frysninger! Folk er så syk i hodet!!!
Marolla Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Stoppet da jeg leste overskriften jeg. Klarte ikke å lese teksten. Fysjom!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Klarte heller ikke å lese mer enn overskriften. Grusomt!
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 ÆSJ! Derfor går jeg aldri inn på sånne linker!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Handler om hva som skjedde da israelske styrker bombaderte flykningeleirer i Beirut. Helt grusomt!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Å fy faen.... Orket ikke lese alt, det jeg leste var meeeeer enn nok!!! Er glad vi bor i Norge ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå