håpende Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ...ingen mens og ingen positiv grav test. Hva skjer? (Dette er til å bli sprø av!) )
Lillen78 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Dytter denne!! Du er ikke alene om det!
nr2-imagen:) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg er 7 dager over ikm og fikk negativ test idag!! Veldig frustrerende!! Hvet liksom ikke helt hva som skjer.. Har du hatt noen mens murringer da?? Jeg har hatt det en uke..
Oleana Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Sånn har jeg det også!! Blir snart sprø av å ikke vite Fjerde dagen etter IKM, men ingen mens og negativ tester. Har følt meg gravid i et par uker, men det er kanskje bare ønsketenkning. Hvilke symptomer har dere? Jeg er sinnsykt trøtt + har litt stikkinger nederst i magen. Akkurat de samme symptomene som forrige gang.
emporium Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 skjønner hva du mener jeg er "bare" 4 dager over uten mens og uten positiv test på det meste har ikke mens kommet før på dag 14.... skikkelig argh!!
venter x3 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hei dere! Jeg testet positivt ca 13 dager etter IKM! Så det er håp jenter!!! Jeg tror IKM ikke var når jeg trodde, og at syklusen min var litt annerledes denne mnd.. Lykke til!
håpende Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Har hatt mensmurringer en ukes tid jeg også. Har alltid hatt ganske stabil syklus...så dette er ganske unormalt. Får ta en test til om noen dager...
håpende Skrevet 23. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2007 ja, er jo redd det hele bare er ønsketenking...eller at jeg har tatt helt feil av IKM... Men pleier ikke å ha slik følelse nederst i magen ved vanlig mens. Men men...ikke annet å gjøre enn å vente å se! Lykke til :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå