3b@rnsmor-30* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Her skal vi feire 30 årsdagen til mannen min. Han fylte i går, så i dag er det kaffeselskap med hele slekta kl 16. Før det skal vi rydde litt og jeg må bake en sjokoladekake, fylle grem i verdens beste og tine skillingsboller som er i fryseren.. Også må vi spise litt middag da.... Tror det blir en eller anen gryte, og det blir tidlig, så vi rekker det før gjestene kommer.
NessaS Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Vi skal hjelpe pappa og kjæresten å flytte. Ellers har vi ikke noen planer.
Skravlemamman Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Her skal det også feires....., 2 års dagen til lillegutt......., den har vart lenge nå......, all familie stikker liksom innom når det passer for DEM, enda jeg egentlig hadde invitert alle samtidig. Ender derfor opp med 4 bursdager, masse baking osv......, veit jeg er utakknemlig, men er lei feiring......................., og mannen har bursdag til uka...hi hi..
Mamman til AM&JS Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Før jeg skal jobbe 1430 så blir det bare kos hjemme!
mamma >to gull Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Sambo skal jobbe, så jeg skal vel i hvert fall trille en tur, så går jeg vel bort til mamma og pappa og sitter der og slapper av. Ikveld er det fotballkamp:-)
Sluffsa Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Barnedåp, så alle ungene skal bades, lage den siste salaten, og stryke fintøyet:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 ååå... det skjønner jeg... hadde sagt at de får komme på den dagen de er bedt jeg da.. eler dagen etter, for å spise rester...
to+en til! Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 lykke til med barnedåp! Her har vi ingen store planer, ser ut som det ikke blir regn i dag?? Så da må vi ihvertfall ut å leike litt!
Katja Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Jeg og ungene skal på skogstur, så mannen får fred og ro i oppussingsarbeidet sitt. I ettermiddag skal vi på fårikål-middag til mamma, sammen med søstra mi og gubben hennes.
jente,jente, ? Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Bare være hjemme å kose oss i dag.. Gå ut å leke, lage middag osv.. I ettermiddag skal snuppa på barnetrim. Beste ho vet om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå