Gå til innhold

hva er planene i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi feire 30 årsdagen til mannen min. Han fylte i går, så i dag er det kaffeselskap med hele slekta kl 16.

Før det skal vi rydde litt og jeg må bake en sjokoladekake, fylle grem i verdens beste og tine skillingsboller som er i fryseren..

Også må vi spise litt middag da.... Tror det blir en eller anen gryte, og det blir tidlig, så vi rekker det før gjestene kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal hjelpe pappa og kjæresten å flytte. Ellers har vi ikke noen planer.

Skrevet

Her skal det også feires....., 2 års dagen til lillegutt......., den har vart lenge nå......, all familie stikker liksom innom når det passer for DEM, enda jeg egentlig hadde invitert alle samtidig. Ender derfor opp med 4 bursdager, masse baking osv......, veit jeg er utakknemlig, men er lei feiring......................., og mannen har bursdag til uka...hi hi..

Skrevet

Før jeg skal jobbe 1430 så blir det bare kos hjemme!:)

Skrevet

Sambo skal jobbe, så jeg skal vel i hvert fall trille en tur, så går jeg vel bort til mamma og pappa og sitter der og slapper av.

Ikveld er det fotballkamp:-)

Skrevet

Barnedåp, så alle ungene skal bades, lage den siste salaten, og stryke fintøyet:)

Skrevet

ååå... det skjønner jeg...

hadde sagt at de får komme på den dagen de er bedt jeg da.. eler dagen etter, for å spise rester...

Skrevet

lykke til med barnedåp! :)

Her har vi ingen store planer, ser ut som det ikke blir regn i dag?? Så da må vi ihvertfall ut å leike litt! :)

Skrevet

Jeg og ungene skal på skogstur, så mannen får fred og ro i oppussingsarbeidet sitt.

I ettermiddag skal vi på fårikål-middag til mamma, sammen med søstra mi og gubben hennes.

Skrevet

Bare være hjemme å kose oss i dag.. Gå ut å leke, lage middag osv.. I ettermiddag skal snuppa på barnetrim. Beste ho vet om dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...