Gå til innhold

Mine foreldre på 42 vil ha barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men min mor er sterilisert,så må nok bli prøverør..?

Noen som vet mer om dette temaet enn meg?Kanskje noen kan svare på det jeg lurer på.. :

Hvordan skjer dette?

Er det noen risikoer man må ta i hvis man blir gravide i denne alderen?

Er det stor sjanse for at de blir gravide?

Noen som har hatt barn rundt denne alderen?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott.Håper at de lykkes da. Vet lite om hvordan det skjer mht. prøverør for vi har blitt gravide på egen hånd. Jeg hadde 4 barn fra første ekteskap og gubben 3 alle disse er i dag voksne eldste 26 og yngste 19. Sammen har vi to små jenter på 4 og 5 år og prøver veldig på ihvertfall en til før den biologiske klokka slår. Var gravid men mistet i 9+6 i juni. Men vi ønsker oss som sagt veldig en til så vi prøver , det eneste som skjer når man passerer 40 er vel at det kan ta litt lengre tid å bli gravid. Det å ha barn i denne alderen er fryktelig gøy kanskje man har et litt annet syn på det å ha små barn er mer avslappet til mange ting og har en annen ro, blir ikke så lett stresset over bagateller. Den største risikoen man har ved å bli gravid i denne alderen er at de voksne barna man har plutselig forstår at min mamma og pappa faktisk har et sexliv. Det kan kanskje være tøfft for noen. hehe.Vi er forresten 45 så jeg håper at de lykkes i forsøkene sine. Send dem en lykke til klem fra oss. Hilsen viny

Skrevet

Hei!

Takk for disse gode ordene. Flesteparten reagerer på dette fordi de sier at babyen kan komme til å bli hemmet(bli født med skade eller syndrom).

Mamme er ei super aktiv dame og siden jeg fikk barn i mars,fikk de lysten på å få barn tilbake :)

Jeg synes dette er supert! Mine søstre på 13,14 og 17 er ikke like begeistret...Men men.

Dere får ha lykke til dere og!

Skrevet

Hei igjen. Jeg har min egen lille teori på dette med barn av eldre mødre som blir født med skade eller syndrom og det er at hvis det var like mange over 40 som prøvde iherdig med å få barn som det var 20 åringer så tror jeg at prosentene hadde jevnet seg ut. Vi er dessverre en liten gruppe som har overskudd og glede over det å få barn i denne alderen, tror at det skyldes at di ikke vet hva di går glipp av, men det forutsetter selvfølgelig at lysten til å være småbarnsforeldre er til stede. Nei jeg håper virkelig at di lykkes i forsøkene vi har det helt topp med 2 små 7 store 3 barnebarn to barnebarn til på tur og så ønsker vi oss flere selv også. Klem fra viny

Skrevet

Kan jeg spørre om hvodan familien tar det? Ungene deres? Og venner og bekjente? Mine foreldre er nok bare bekymret over det søstrene mine sier,men ingen andre. Jeg sier at de er såpass "store" at de ikke er klar over at så snart de vokser,så drar de hjemmifra og foreldrene våre blir alene. At de ikke må være egoistiske. Men med tanke på at jeg fikk barn i mars,så føler de liksom at det er litt ubehagelig om du skjønner.

Jeg mener de bør satste på det.

Skrevet

Våre barn synes det var kjempespennende å få søsken di var positive fra første øyeblikk. Etter hvert har de fått barn selv men like opptatt av småsøstrene sine som nå er blitt tanter. Jeg kan ikke se noe egoistisk i det å få barn i moden alder. Hva andre måtte mene om det å få barn over 40 bryr jeg meg overhodet ikke om dette er vårt valg. Ingen har noen garanti for hvor langt livet blir noen lever til de er 100 og noen dør unge dette er et av argumentene som endel har fått her inne på siden men den holder ikke mål. Venner og bekjente har ikke sagt noe negativt til oss og om det hadde kommet noe tror jeg at jeg hadde hatt svar. Nei støtt dem i dette synes det er flott at flere ønsker seg barn i denne alderen kroppen sier selv i fra når det ikke er mulig lengre og ikke la dem sitte der når de er 50 og toget er gått og angre på at de ikke prøvde. klem fra viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...