Gå til innhold

strekkmerkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare formerer seg på magen min - og gjett om de bare kom plutselig!!

har fått 4 klare strekkmerker, to på hver side av navelen.. ikke bare ser de stygge ut, de klør og de svir. er bare 26 uker på vei, så regner med magen min blir å se ut som et verdenskart til slutt..

MEN - en god trøst er det., med tanken på at jeg har en vakker liten prinsesse som ligger inne i magen og vokser seg stor til å komme ut :):):) Gleder meg!!! bare 100 dager igjen nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vel ikke så mye å gjøre med...

Jeg smører meg morgen og kveld, men er jo usikkert om det vil hjelpe da.

Uansett er det godt å smøre inn magen, så eventuelle strekkmerker får jeg bare ta med et smil:-) Som du sier, gevinsten er så uendelig mye større!!!!

Skrevet

Jeg kjøpte meg to produkter på Tax-free som skulle hjelpe mot eksisterende strekkmerker og beskytte mot nye.

Dette var CLARINS Stretchmark Control, olje og krem.

Håper det virker, hvis ikke så er det vel ikke verdens undergang:-)

Skrevet

Har hørt at Noni juice kan fjerne dem. Denne juicen har jo veldig syke mennesker i mange varianter blitt friske av. Er vel en samling av urter og ekstrakter i veldig konsentrert form som skal drikkes .Har smakt det før og smaker dritt. Tenkte jeg skulle prøve mot de få merkene jeg fikk i mine tidligere svangerskap.

Skrevet

Jeg fikk en god del strekk merker da jeg gikk med førstemann. Men så hørte jeg en kjempesøt historie om strekkmerker, og da føltes det ikke så ille lenger.

Det var en mor som var høygravid og hadde masse strekkmerker på magen. En dag sto hun på badet med bar mage sammen med sitt første barn som jeg antar var rundt 4 år. Barnet ser på magen til mamma og sier: Se mamma, babyen har tegnet en tegning til deg.

Skrevet

Jeg har gjort som pikebarn i magen. Shoppet på tax-free.

Håper det er med på å redusere litt. Har noen fra tidligere svangerskap, men heldig vis ikke så mye. ( et av svangerskapene var tvillinger)

Min datter la merke til merkene på min mage, og jeg forklarte at mange damer som har fått barn har sånne merker på magen. Hadde henne med meg på jobb (hun var ca 6 år) og min kvinnlige sjef fortalte min datter at hun hadde tre barn. Åhh sa datteren min. Kan jeg få se på strekkmerkene dine? Guuuuuud så flaut. Barn kan få sagt det!

Skrevet

hei ;) bruk sculp up fra loreal, den funker mega bra, jeg bruker den , kjempe fornøyd, den strammer huden der du vil og du unngår disse merkene, funker på meg , stor fornøyd, de koster 98 pr stk, stor tube, håper det funker på deg og. klem

Skrevet

Jeg smurte med Weleda svangeskapsolje sist og hadde ikke et eneste merke. Smører hver dag med den denne gangen også og håper det skal hjelpe.

Til info er jeg ganske lav (160cm) og hadde både stort barn (4300g) og mye fostervann sist, så jeg er overbevist om at det hjelper å smøre. Min mor og søster har begge to MASSE strekkmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...