Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Gutten min på 20 mnd har plutselig begynnt å våkne sint som en bie om morgenen..det går ikke å snakke til han,han HYYYLER av sinne.. For bare noen uker siden var han DEN kose gutten som ville ligge mellom oss å bare kose å synge til han var ordentilg våken. Nå skal han RETT opp, men når han kommer på gulvet så er det ikke bra det heller, og Gud nåde den som SNAKKER til han.. Det tar som regel ett kvarter 20 min for han roer seg, og da er han heeelt utslitt..(og mamma og pappa og..) Vet ikke helt hvordan vi skal "takle" dette?? Noen med lignende erfaringer?
*shehasmyheart* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hallo:) Første som slo meg var at han kanskje ikke er helt "utsovet". Fortsatt trøtt? Men bare en tanke... Vet ihvertfall av egne erfaringer med min lille sovedukke, trenger fortsatt masse søvn, at hun kan være fryktelig sur om hun våkner "før tiden". Var vel ikke mye til hjelp det her egentlig... Det er veldig vanskelig når de er sånn. Jeg går med henne til hun roer seg. Ligger på skuldra til humøret er oppe igjen. Ikke alltid like lett, men... Håper du finner en løsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå