Gå til innhold

Herlighet, dette var litt for tidlig!!!! :-o Lillegutten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...går jo langs sofaen!!! :-/

Han er åtte mnd, syns dette var litt tidlig:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da blir det travelt, ja. 8 mndr er vel ganske tidlig, er det ikke?

Skrevet

Så gøy!!!!!!!!! Er han flink ellers også?

Eldstejenta mi gjorde også det når hun var 8 mnd. Hun krabbet, satte seg opp selv, reiste seg, og gikk langs møbler på den alderen. Gikk når hun var 10,5 mnd.Tviler på at minsta kommer til å gjøre det, hun er 5 mnd nå, og snur seg ikke fra rygg til mage enda en gang.

Skrevet

så morro da!!!

Det gjorde den lille store gutten vår på den alderen også.... =)

lærte å krabbe ordentlig og å reise seg opp ved sofaen og gå sidelengs der på samme dag han.

Skrevet

Huff, jeg husker ikke hva som er vanlig, jeg.

Tror ikke han er noe tidlig, egentlig. Føler heller at han kanskje er litt sen.

Men han krabber da, og har i en uke eller to reist seg opp etter ting. Litt ustødig da, men reiser seg gjør han:)

Men nå reiste han seg da altså opp etter sofaen og gikk tre-fire skritt bortover til meg mens han holdt seg fast. Veeeeldig ustødig, men han kom seg bort.

Skriver man sånt i boken?

Han går jo ikke enda, sånn på ordentlig.

Skrevet

gratulerer:) tulla mi er også 8 mnd, hun kunne reise seg opp, krabbe og sette seg opp før hun var 7 mnd, HUN er tidlig ute hun, her har vi det travel:) snuppa har gått langs sofaen en go stund, så forventer at hun går før hun er året:)

Skrevet

Virket litt sånn... ;-) "HUN er tidlig hun, så det så..."

Min tass på 8 mnd reiser seg opp og står og svaier. Går ikkeuten at vi holder han i hendene.

Skrevet

Gratulerer! Da er det bare å finne frem gåvogna :-)

Skrevet

Oii, håper ikke noen trodde jeg skrev dette for å vinne en konkurranse eller noe. Trodde man kunne fortelle om de små milepælene her inne på denne BABYsiden, jeg, hehe;)

Janteloven lenge leve.

Syns han kunn holdt seg på gulvet i noen måneder til, jeg da:)

Skrevet

Jo var tidlig,men alt er vel normalt,er jo så forskjellig.

Ei jeg fødte med,som har en gutt som da er noen dager yngre en min,han gikk rundt bordet da han var 5,5 mnd og min hadde ikke snudd seg enda,men gjorde det bare noen få dager etterpå,så det er forskjell,min er 8 mnd ble det på tirsdag,og han ruller/åler seg rundt,og prøver og sette knerne under seg,men får det ikke helt til....så han har en stund igjen til han kryper.

Skrevet

djizzez, det var ikke sånn ment da!! off, kan ikke si et ord her inne jo.. ! skrev det bare slik siden folk snakket om at unga var tidlig ute, så vil jeg bare få frem hva som var tidlig ute. selvsagt er jeg stolt over at jenta mi kan mye, men betyr vel faen ikke at jeg driver å konkurrerer med andre forde vell!

Skrevet

Så gøy:) Det er skikkelig gøy å følge utviklingen til de små, skjer noe nytt hele tiden. Ville ventet litt med gåstol/vogn jeg da. Jo mer de krabber dess bedre for senere motoriske ferdigheter. Jeg gleder meg til min tass begynner å bevege seg fremover..er bare fire uker ennå han:)

Skrevet

Huff....virker ikke som man har lov til å si noen ting her inne, syns det er helt merkelig.

Jeg skrev jo ikke innlegget fordi jeg trodde han var så mye tidligere enn andre, og så fantastisk flink og tidlig og begavet og det som er. Men for meg var det tidlig.

Skrevet

Ja det er kjempespennende. Er vel nå de hektiske månedene begynner for fullt. Syns det er litt slitsomt jeg da, den perioden hvor de skal teste ut alt, men ikke har kontroll:)

Har ikke tenkt å kjøpe noen gåstol, tror jeg. Det der får han styre selv:)

Så gøy med ny baby da:-D

Tiden går jo såååå fort:-/

Skrevet

nei man kan ikke si noen ting her inne uten at noen reagerer. vi er alle sammen stolte av barna våre uansett hvordan de utvikler seg, sent eller tidlig! lykke til me gutten din, det blir nok travelt for dere i tiden fremover:)

Skrevet

Klart det er lov! Alle foreldre synes det er kjempegy når småttingene gjør noe nytt "tidlig" eller "sent". Koselig at du deler gleden med oss andre,da:)

Skrevet

Hehe snupp & mamma ;)

Sier ikke at han er så utrolig tidlig, men du vet vel at barn kan være tidlig ute selv om andre er tidlig ute?

Det blir like dumt som å si at Mariah Carey ikke kan synge fordi Celine Dion er flinkere;)

Skrevet

Ja, var liksom det jeg tenkte da....men men:)

Skrevet

ja selvsagt:) off, nå går jeg å legger meg.. fullstendig misforstått nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...