Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ...ville man blitt slank og pen av å være oppe med syke unger hele natten :-/ *Trøtt*
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 *knis* Og hadde det vært litt mer rettferdighet, hadde jeg blitt utdelt de riktige dagene å måtte stå opp på, og ikke alltid de dagene da ungene våkner tidligere enn tidligst:-/
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Er det forresten noe som går for tiden? Småtrollene her er heller ikke helt i form:-/ *trøster hele gjengen*
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Snått og hoste... :-( A drar det med hjem fra barnehagen og så kan vi andre slite med det i ukesvis. Svigers er her jo også - jippi! Trodde du hadde vært våken i hele natt jeg nå da jeg "så" deg her så tidlig.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 føøøøøler med deg:) Var så sur i går jeg at jeg la meg 22.15. Så her er jeg ikke trøtt ivertfall hehehe
Monajenten Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Ja, fikk ikke sove i går, og da jeg trodde jeg skulle klare det, og la meg i sengen, så lå jeg like godt våken der også:-/ Så har vel blitt to timers søvn eller noe, hipp hurraaaaa:-/ Lucas har skikkelig vond hoste, er så gale at jeg vurderer å dra på legevakten for å få noe hostedempende. Og nesen hans ser ut som om den aldri kan bli tom:-/ Skikkelig moro når de drar det med fra barnehagen:-(
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 hehe.... JAAAAAAAAA det synes jeg minst skulle være en bivirkning av det........ god bedring til deg og dine! Håper dagen i dag og de fremover (og ikke minst nettene) blir mye bedre!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Ja, samme her... Kjipe greier. Han sover jo så urolig av å være tett i nesen og hoste sånn :-(
Gjest Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Takk for det =) Ja, det er nettene som er tyngst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå