Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er det plass til meg her inne?=D Er ifølge tidligere UL 15+6 i dag=) skal på UL i morgen på AHUS for 17ukers kontroll.. Litt redd for at de ikek skal kunne se kjønent så tidlig? Hvis det da er 16 uker:) Litt om meg og min graviditet: Har foranliggende morkake,så håper den har flyttet seg! Hatt en blødning som varte 3døgn,1dag mye,så mindre. Og en blødning til som varte 1døgn med 3(!!) ukers resteblødning.. Sliter mye med låsning på ene siden og løsning på nadre siden i bekkenet. Dette er da min graviditet:D Er hjememværende mor med en nydelig gutt på 9 mnd i morgen,som ble født på Julaften i fjor=) Hvem er dere da? Noen med termin rundt 10mars? Noen fra SKEDSMO??=D=D=D Kelm:)
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 dytt
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Heisann. Gratulerer. Velkommen inn hit. Håper du vil trives, og at svangerskapet blir enklere etter hvert. Kos deg på UL, og hold oss oppdatert på hvordan det går. Klem
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hei, er mor til 2 gutter på 7 år og snart 3 år og venter nr 3, har termin 7. mars, men regner med den blir forandret på neste ul. Er nå 16+5. Har vært til 2 tidlige ul og der mente de jeg ikke var kommet så langt som iflg menstermin. Ellers så bor jeg i Rogaland:-)
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Har termin 1.april jeg, dette blir vårt fjerde barn. Det var bare den morkaken jeg lurte på. Jeg har blødd siden fredag, var hos legevakt på søndag. Da hadde det avtatt litt. Legen (sa selv hun ikke er ekspert på dette da hun ikke er gynekolog) trodde jeg hadde foranliggende morkake, og at jeg blødde fordi den var så sårbar. Men skal komme tilbake på tirsdag for å få henvisning. Jeg er i dag 13+1. Er det vanlig at den kan flytte på seg av seg selv? Når var det blødningene startet hos deg? (Uke) Når det gjelder å se kjønnet på UL, så gjør de ikke det på sykehuset her. Så sist bestilte jeg time privat i uke 27. Dette er den uken de ser det best sa legen. Huff, håper den har flyttet seg hos deg og at alt er bare bra. :-) Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå