Bananikakao'n Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ...og hvorfor i alle dager er dere oppe? Jeg er på jobb så.. lite populært om jeg sover;)
mayaya Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 her, her! vel, er i en annen tidssone... hihi
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Er oppe med snuppa, hun hoster sånn og får ikke sove. Stakkars. Skal snart overlate ansvaret til pappa og gå å legge meg igjen. Skiftordning! :-)
NessaS Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg har vært oppe siden halv syv. Småtten sloknet rundt 17-17.30-tiden i går, så jeg hadde egentlig regnet med at det skulle bli mye tidligere. Derfor la jeg meg tidligere i går også, så nå vet jeg hvordan det er når kroppen føles ganske så uthvilt ut.
Nicita73 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Vært oppe sien 5, med verdens svarteste humør. Lillegutt har holdt det gående hver natt i en uke nå, masse tenner på gang. Han vil ikke ligge i senga si, så han ligger sammen med meg, ruller seg rundt, frem tilbake opp ned. Har ikke hatt tre sammenhengende timer med søvn på over et år. Nå er jeg dritlei. Gubben snur seg rundt og snorker innen ett minutt, skjønner ikke at de får det til. Phu, godt å få sprutet ut litt ild her. Ha en superduper søndag alle sammen
stinky-monkey Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg er oppe :-) Stod opp ti på halv syv, skal på jobb snart :-( Alle de andre i huset sover søtt i sengene sine :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå