Lurvehette Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 av svigerforeldre eller andre? Lag dette, for det er KJEMPEGODT! Gratinerte reker: Ett lag reker i lake - gjerne euroshopper de er gode. Litt fløte, hakket hvitløk, ca en halv ts strødd over, ost på toppen... Lages gjerne i porsjonsformer. Gratineres i ovnen til osten blir lysebrun... Server med baguetter, loff, eller hvitløksbaguetter.... Svigerfar og dama er blitt hekta, med flere:) Kjempegod lørdagskos, forrett og bare til lyst:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå